CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Amanat Apa Ni?

♠ Posted by kayrozz at 9:26 PM


Amanat ni aku nak segarkan kat minda korang sema yang selama ini memang PAS banyak diperkudakan oleh pihak-pihak tertentu dalam pembangkang sehinggakan ketua juak mereka sanggup mengetepikan prinsip dan maruah bangsa dan agama mereka demi kelahapan dan kerakusan untuk memiliki kuasa. Masya Allah...itulah sebabnya, aku kalau tengok juak PAS memang boleh meremang bulu ketiak aku ni...kih kih kih.

Aku nak imbas semula kata-kata Hj Abdul Hadi Awang yang terkandung dalam apa yang dikatakan sebagai 'amanat' PAS kepada ahli-ahlinya seperti berikut. Ini keluar daripada mulut seorang Muslim yang dahagakan kuasa tapi kurang kasih-sayang.

"Saudara-saudara sekalian, percayalah! Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana namanya Barisan Nasional. Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan Kafir, mengekalkan peraturan Jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka, oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka."

Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad dan kerana kita berjuang dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawanan ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam.

"Kita tak payah masuk Yahudi, kita tak payah masuk Kristian, kita tak payah masuk Hindu, kita tak payah masuk Budhha, tapi kita menjadi Kafir dengan menyatakan politik suku agama suku."

Kalau aku kaji balik cakap besar dari juak hamPAS ni, memang menjengkelkan sebab itu ucapan Haji Hadi pada tahun 1990. Sekarang ni dah 2011, berapa tahun agaknya? Korang kiralah sendiri. Di Kelantan, pimpinan PAS sampailah ke hari ini, ada pernah ke kita lihat Hukum Allah seperti dalam Al-Quran diterjemahkan dalam pimpinan mereka? Hukum Hudud sampai ke sekarang masih tersimpan dalam peti ais. Kes bapak rogol anak sendiri, buang bayi, pusat perlacuran di sempadan dan malahan di Kota Bharu sendiri, kes-kes jenayah dan bermacam-macam lagi persoalan yang bertentangan dengan ajaran Islam masih lagi berleluasa. Apakah UMNO pun tidak boleh berjihad menentang kepimpinan seumpama ini? Mati berjihad ketika zaman Rasulullah bukan hanya setakat bertikam lidah, malahan sehingga menjunjung pedang ke medan pertempuran menentang golongan Kafir. Apakah di dalam Al-Quran menjelaskan pengiktirafan hamPAS untuk membunuh dan mengkafirkan orang-orang UMNO hanya kerana perselisihan pandangan sedangkan kiblat untuk solat masih sama.

Bodoh sangat juak hamPAS yang mempergunakan Islam untuk kepentingan suaka politik peribadi masing-masing. Inilah yang dikatakan "Amanat 2 x 5!" @khurafat...


0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Amanat Apa Ni?



Amanat ni aku nak segarkan kat minda korang sema yang selama ini memang PAS banyak diperkudakan oleh pihak-pihak tertentu dalam pembangkang sehinggakan ketua juak mereka sanggup mengetepikan prinsip dan maruah bangsa dan agama mereka demi kelahapan dan kerakusan untuk memiliki kuasa. Masya Allah...itulah sebabnya, aku kalau tengok juak PAS memang boleh meremang bulu ketiak aku ni...kih kih kih.

Aku nak imbas semula kata-kata Hj Abdul Hadi Awang yang terkandung dalam apa yang dikatakan sebagai 'amanat' PAS kepada ahli-ahlinya seperti berikut. Ini keluar daripada mulut seorang Muslim yang dahagakan kuasa tapi kurang kasih-sayang.

"Saudara-saudara sekalian, percayalah! Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana namanya Barisan Nasional. Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan Kafir, mengekalkan peraturan Jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka, oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka."

Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad dan kerana kita berjuang dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawanan ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam.

"Kita tak payah masuk Yahudi, kita tak payah masuk Kristian, kita tak payah masuk Hindu, kita tak payah masuk Budhha, tapi kita menjadi Kafir dengan menyatakan politik suku agama suku."

Kalau aku kaji balik cakap besar dari juak hamPAS ni, memang menjengkelkan sebab itu ucapan Haji Hadi pada tahun 1990. Sekarang ni dah 2011, berapa tahun agaknya? Korang kiralah sendiri. Di Kelantan, pimpinan PAS sampailah ke hari ini, ada pernah ke kita lihat Hukum Allah seperti dalam Al-Quran diterjemahkan dalam pimpinan mereka? Hukum Hudud sampai ke sekarang masih tersimpan dalam peti ais. Kes bapak rogol anak sendiri, buang bayi, pusat perlacuran di sempadan dan malahan di Kota Bharu sendiri, kes-kes jenayah dan bermacam-macam lagi persoalan yang bertentangan dengan ajaran Islam masih lagi berleluasa. Apakah UMNO pun tidak boleh berjihad menentang kepimpinan seumpama ini? Mati berjihad ketika zaman Rasulullah bukan hanya setakat bertikam lidah, malahan sehingga menjunjung pedang ke medan pertempuran menentang golongan Kafir. Apakah di dalam Al-Quran menjelaskan pengiktirafan hamPAS untuk membunuh dan mengkafirkan orang-orang UMNO hanya kerana perselisihan pandangan sedangkan kiblat untuk solat masih sama.

Bodoh sangat juak hamPAS yang mempergunakan Islam untuk kepentingan suaka politik peribadi masing-masing. Inilah yang dikatakan "Amanat 2 x 5!" @khurafat...


No comments: