CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

AnuWAR Stress-Kahn

AnuWAR Stress-Kahn

AnuWAR sudah mengalami sindrom kemurungan melampau akibat terlampau tertekan dengan Kes Video Seks dan Jam Tangan Omega. Selain itu, kes Sodomy II yang menuntutnya untuk melakukan pembelaan diri sendiri pada Jun ini juga semakin menyesakkan kepala otak AnuWAR yang sememangnya dah keguguran rambut. Aduhai, bukankah dah bermacam kaedah yang ditunjukkan jalan untuk AnuWAR Pandikutty ni bagi mengelakkan sebarang kejadian buruk menimpanya, tapi AnuWAR buat endah tak endah aje. Itulah Panidkutty sorang ni memang tak mahu nak dengar cakap orang lain, tapi kalaulah ikut segala kata2nya boleh mendatangkan faedah berkali2 ganda tak apalah jugak, ini cuma mendatangakan timbunan bala dan mala petaka.

Jangan tertekan sangat AnuWAR sebab banyak lagi plot drama yang kau tak habiskan lagi ni. Nak cari stand-in telepornovela dah lah sikit punya susah sampai tak jumpa2 lagi. Ni kan pulak nak cari pelakon berbakat besar seperti AnuWAR Pandikutty Wal-Sivaji, lagi susah beb. Tak per, buat masa ni kau telan dulu ubat2 yang ada, lepas dah kebah kita sambung shooting balik. Amacam?

Kalau agak susah nak telan ubat2 stres kau tu, apa kata layan klip video terbaru didatangkan khas buat Memanda Bakul Perdana Menteri AnuWAR Sivaji Harus Taubat :


Klik sini untuk layan video [AnuWAR Harus Bertaubat - Kata Kapal 'Wilcha']

AIDC : AnuWAR Stress-Kahn :

Sila klik, untuk baca laporan lanjut : [anuwar stress-kahn]

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

AnuWAR Stress-Kahn

AnuWAR Stress-Kahn

AnuWAR sudah mengalami sindrom kemurungan melampau akibat terlampau tertekan dengan Kes Video Seks dan Jam Tangan Omega. Selain itu, kes Sodomy II yang menuntutnya untuk melakukan pembelaan diri sendiri pada Jun ini juga semakin menyesakkan kepala otak AnuWAR yang sememangnya dah keguguran rambut. Aduhai, bukankah dah bermacam kaedah yang ditunjukkan jalan untuk AnuWAR Pandikutty ni bagi mengelakkan sebarang kejadian buruk menimpanya, tapi AnuWAR buat endah tak endah aje. Itulah Panidkutty sorang ni memang tak mahu nak dengar cakap orang lain, tapi kalaulah ikut segala kata2nya boleh mendatangkan faedah berkali2 ganda tak apalah jugak, ini cuma mendatangakan timbunan bala dan mala petaka.

Jangan tertekan sangat AnuWAR sebab banyak lagi plot drama yang kau tak habiskan lagi ni. Nak cari stand-in telepornovela dah lah sikit punya susah sampai tak jumpa2 lagi. Ni kan pulak nak cari pelakon berbakat besar seperti AnuWAR Pandikutty Wal-Sivaji, lagi susah beb. Tak per, buat masa ni kau telan dulu ubat2 yang ada, lepas dah kebah kita sambung shooting balik. Amacam?

Kalau agak susah nak telan ubat2 stres kau tu, apa kata layan klip video terbaru didatangkan khas buat Memanda Bakul Perdana Menteri AnuWAR Sivaji Harus Taubat :


Klik sini untuk layan video [AnuWAR Harus Bertaubat - Kata Kapal 'Wilcha']

AIDC : AnuWAR Stress-Kahn :

Sila klik, untuk baca laporan lanjut : [anuwar stress-kahn]

No comments: