CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Edisi GayBoyz : Amok OmeGAY Dan AMGay

Tegak bulu roma bila MELAYU dah berkumpul dan bersatu menentang musuh tak kira dalam selimut ataupun luar selimut. Perkiraan AMK nak turun padang tunjuk muka memang telah termaktub bacul dan pengecut apabila bayang Sam Ketot dan pengikut totoknya menukar masa demonstrasi di saat2 akhir. Janji nak buat lepas solat Jumaat tapi ditukar ke masa yang lebih awal sebab Sam Ketot memang takut kena penyepak PERKASA dan UMNO serta badan NGO Melayu lain yang telah berkumpul seperti dijanjikan.

Inilah bangsa Melayu yang aku kira neutral dan tidak berpendirian. Baguslah DAPigs dan PKR ada pencacai najis yang sedemikian rupa. Kalau dalam Masjid boleh menyalak macam anjing gila tapi bila ajak berdepan di luar semuanya menikus. Apa lagi alasan Sam Ketot & The Gangs nanti agaknya? Dengar2 puak khufarat tu menyatakan PERKASA dan UMNO yang buat sabotaj sampai demo AMK dibatalkan di saat2 akhir. Kahakkk ptuih!!! Cakap banyak tak nak geng, mari turun cerita berdepan lagi JANTAN. Memang layak korang ni disabit dengan AMGay ajer sudaaa...

Laskar Perang PERKASA, UMNO dan Badan NGO Melayu
Sekitar Demo yang diteruskan awal petang tadi







Ada lagi yang menantikan untuk bergabung, cuma tunggu masa dan ketika yang sesuai nanti..

Sumber Informasi Sejagat : [mymassa]

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Edisi GayBoyz : Amok OmeGAY Dan AMGay

Tegak bulu roma bila MELAYU dah berkumpul dan bersatu menentang musuh tak kira dalam selimut ataupun luar selimut. Perkiraan AMK nak turun padang tunjuk muka memang telah termaktub bacul dan pengecut apabila bayang Sam Ketot dan pengikut totoknya menukar masa demonstrasi di saat2 akhir. Janji nak buat lepas solat Jumaat tapi ditukar ke masa yang lebih awal sebab Sam Ketot memang takut kena penyepak PERKASA dan UMNO serta badan NGO Melayu lain yang telah berkumpul seperti dijanjikan.

Inilah bangsa Melayu yang aku kira neutral dan tidak berpendirian. Baguslah DAPigs dan PKR ada pencacai najis yang sedemikian rupa. Kalau dalam Masjid boleh menyalak macam anjing gila tapi bila ajak berdepan di luar semuanya menikus. Apa lagi alasan Sam Ketot & The Gangs nanti agaknya? Dengar2 puak khufarat tu menyatakan PERKASA dan UMNO yang buat sabotaj sampai demo AMK dibatalkan di saat2 akhir. Kahakkk ptuih!!! Cakap banyak tak nak geng, mari turun cerita berdepan lagi JANTAN. Memang layak korang ni disabit dengan AMGay ajer sudaaa...

Laskar Perang PERKASA, UMNO dan Badan NGO Melayu
Sekitar Demo yang diteruskan awal petang tadi







Ada lagi yang menantikan untuk bergabung, cuma tunggu masa dan ketika yang sesuai nanti..

Sumber Informasi Sejagat : [mymassa]

No comments: