CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Wajib Tonton! : Kaki Pukul AnuWAR Dapat Nasi Lemak SeBungkus



Gangster Pandikutty Nasi Lemak Wal-Tudung Saji

Klip video ni kalau ikut intro memang ganas abissss penyokong totok aka sengal aka bengap aka tolol aka samdol aka badigol testis ya amat bersorak demi mempertahankan Sifu AnuWAR Pandikutty Wal Sivaji aka Najis Mughalazah Tahap 4.

Korang boleh tengoklah gangster2 marhaen kaki lima ni menyalak macam anjing gila....king king king....atas sokongan tak berbelah bahagi mereka memperjuangkan pembebasan AnuWAR Y. Polis yang tak berapa orang tu sema memang pandang sepi jer juak2 hamprat dan khufarat ni sebab dah tentu tak mendatangkan kesan apa2.

Tapi yang paling kesian lepas dah penat2 menjerit bagai nak gila tu, cuma dapat belanja nasi lemak sorang sebungkus jer. Air Mineral sebotol kongsi 5 orang....kih kih kih. Memang sahih Gangster Nasi Lemak. Kahakk ptuihhhh!......memang lemau punya pandikutty.

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Wajib Tonton! : Kaki Pukul AnuWAR Dapat Nasi Lemak SeBungkus



Gangster Pandikutty Nasi Lemak Wal-Tudung Saji

Klip video ni kalau ikut intro memang ganas abissss penyokong totok aka sengal aka bengap aka tolol aka samdol aka badigol testis ya amat bersorak demi mempertahankan Sifu AnuWAR Pandikutty Wal Sivaji aka Najis Mughalazah Tahap 4.

Korang boleh tengoklah gangster2 marhaen kaki lima ni menyalak macam anjing gila....king king king....atas sokongan tak berbelah bahagi mereka memperjuangkan pembebasan AnuWAR Y. Polis yang tak berapa orang tu sema memang pandang sepi jer juak2 hamprat dan khufarat ni sebab dah tentu tak mendatangkan kesan apa2.

Tapi yang paling kesian lepas dah penat2 menjerit bagai nak gila tu, cuma dapat belanja nasi lemak sorang sebungkus jer. Air Mineral sebotol kongsi 5 orang....kih kih kih. Memang sahih Gangster Nasi Lemak. Kahakk ptuihhhh!......memang lemau punya pandikutty.

No comments: