CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Amanat PAS Yang Meludah Muka Sendiri


Ahli hamPAS perlu dengar dengan baik dan penuh teliti amanat yang dibuat oleh Tok PAs. Korang memang WAJIB elak ditangkap daripada melakukan dosa2 besar, kalau tak nak nama korang tercicir dalam PRU13 esok sebab Pemimpin Kepala Agong korang AnuWAR Sivaji Pandikutty kata HARAM MELAKUKAN DOSA2 BESAR. Dalam benak aku senang aje pesanan tu, ahli2 hamPAS WAJIB elak daripada berbuat :
  • menyekutukan ALLAH
  • minum arak
  • berjudi
  • makan riba
  • BERZINA
  • MELIWAT
  • MENIPU HARTA ANAK2 YATIM
  • klik sini untuk lihat lagi : [DOSA-DOSA BESAR]
dan segala bagainya yang aku rasa juak hamPASca baru memang arif seperti termaktub di dalam Al-Quran. Tetiba, muncul seorang hamba ALLAH bertanya Tok PAs, kalau pemimpin pulak yang buat kesalahan dosa besar seperti di atas, macam mana agaknya? Atau kita buat2 tak nampak dan terus jilat tapak kakinya??


Ini yang aku tak pelik bila PAS dah sesat akidah perjuangannya, sebab puak hamPAS sanggup membunuh 'anak didik' di halaman sendiri tapi 'kepala bapak' semuanya diperjuangkan demi mendapatkan kuasa politik walau 'kepala bapak' punyai rekod2 yang meragui. Jelas, hamPAS dalam Pakatan Haram cuma 'Pak Kepala Hangguk', itulah sebab 'kepala bapak' semua makin besar kepala atas dan bawah. Agaknya, pemimpin hamPAS bila bercakap memang ikut skrip semata2 dan tak penah guna otak yang diberikan TUHAN. PAS memang triple terrible nowadays!!!

‘Ahli laku dosa besar tak dilantik jadi calon’


PAS akan terus berpegang dengan pendiriannya untuk tidak melantik mana-mana ahli parti yang melakukan dosa besar bertanding sebagai calon pada pilihan raya umum akan datang.

Setiausaha Agungnya, Datuk Mustafa Ali, berkata PAS kawasan dan negeri boleh mencadangkan mana-mana nama kepada PAS Pusat bagaimanapun, layak atau tidak calon berkenaan hanya akan diputuskan oleh Majlis Syura Ulama.

“Apa yang menjadi amalan bahawa seseorang yang layak atau tidak layak menjadi calon (pilihan raya) adalah mereka tidak melakukan dosa besar setakat diketahui serta tidak mengekalkan dosa kecil,” katanya ketika penggulungan ucapan penangguhan Muktamar Agung PAS ke-57 di sini, semalam.

Apa pun katanya, calon PAS yang akan dikemukakan mestilah memenuhi kriteria khusus iaitu mempunyai kebolehan dan mudah diterima dalam masyarakat.

Menjawab persoalan dibangkitkan beberapa perwakilan berhubung isu pembahagian kerusi membabitkan PAS dan parti pembangkang, Mustafa berkata, isu itu juga pada dasarnya akan dibincangkan bersama pimpinan pembangkang secara bersama.

Katanya, selain itu PAS turut menegaskan hanya isu membabitkan kepentingan bersama parti pembangkang lain dibincangkan bersama Majlis Pimpinan Pembangkang, manakala perkara membabitkan isu dalaman parti hanya dibincangkan oleh PAS Pusat bersama Majlis Syura Ulama.

PAS juga sedang melakukan proses pemutihan keahlian parti menggunakan Sistem Pengurusan Organisasi dan Keahlian PAS (SPOKAS) dalam mengemaskini mana-mana kekurangan sejak tahun lalu hingga tahun ini.
Sumber Informasi Sejagat [beritaharian]


AKU BUAT SEGALA SURUHAN ALLAH S.W.T
TAPI AKU BUKAN AHLI PAS

KESIMPULANNYA : AKU TAK SESAT!!!

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Amanat PAS Yang Meludah Muka Sendiri


Ahli hamPAS perlu dengar dengan baik dan penuh teliti amanat yang dibuat oleh Tok PAs. Korang memang WAJIB elak ditangkap daripada melakukan dosa2 besar, kalau tak nak nama korang tercicir dalam PRU13 esok sebab Pemimpin Kepala Agong korang AnuWAR Sivaji Pandikutty kata HARAM MELAKUKAN DOSA2 BESAR. Dalam benak aku senang aje pesanan tu, ahli2 hamPAS WAJIB elak daripada berbuat :
  • menyekutukan ALLAH
  • minum arak
  • berjudi
  • makan riba
  • BERZINA
  • MELIWAT
  • MENIPU HARTA ANAK2 YATIM
  • klik sini untuk lihat lagi : [DOSA-DOSA BESAR]
dan segala bagainya yang aku rasa juak hamPASca baru memang arif seperti termaktub di dalam Al-Quran. Tetiba, muncul seorang hamba ALLAH bertanya Tok PAs, kalau pemimpin pulak yang buat kesalahan dosa besar seperti di atas, macam mana agaknya? Atau kita buat2 tak nampak dan terus jilat tapak kakinya??


Ini yang aku tak pelik bila PAS dah sesat akidah perjuangannya, sebab puak hamPAS sanggup membunuh 'anak didik' di halaman sendiri tapi 'kepala bapak' semuanya diperjuangkan demi mendapatkan kuasa politik walau 'kepala bapak' punyai rekod2 yang meragui. Jelas, hamPAS dalam Pakatan Haram cuma 'Pak Kepala Hangguk', itulah sebab 'kepala bapak' semua makin besar kepala atas dan bawah. Agaknya, pemimpin hamPAS bila bercakap memang ikut skrip semata2 dan tak penah guna otak yang diberikan TUHAN. PAS memang triple terrible nowadays!!!

‘Ahli laku dosa besar tak dilantik jadi calon’


PAS akan terus berpegang dengan pendiriannya untuk tidak melantik mana-mana ahli parti yang melakukan dosa besar bertanding sebagai calon pada pilihan raya umum akan datang.

Setiausaha Agungnya, Datuk Mustafa Ali, berkata PAS kawasan dan negeri boleh mencadangkan mana-mana nama kepada PAS Pusat bagaimanapun, layak atau tidak calon berkenaan hanya akan diputuskan oleh Majlis Syura Ulama.

“Apa yang menjadi amalan bahawa seseorang yang layak atau tidak layak menjadi calon (pilihan raya) adalah mereka tidak melakukan dosa besar setakat diketahui serta tidak mengekalkan dosa kecil,” katanya ketika penggulungan ucapan penangguhan Muktamar Agung PAS ke-57 di sini, semalam.

Apa pun katanya, calon PAS yang akan dikemukakan mestilah memenuhi kriteria khusus iaitu mempunyai kebolehan dan mudah diterima dalam masyarakat.

Menjawab persoalan dibangkitkan beberapa perwakilan berhubung isu pembahagian kerusi membabitkan PAS dan parti pembangkang, Mustafa berkata, isu itu juga pada dasarnya akan dibincangkan bersama pimpinan pembangkang secara bersama.

Katanya, selain itu PAS turut menegaskan hanya isu membabitkan kepentingan bersama parti pembangkang lain dibincangkan bersama Majlis Pimpinan Pembangkang, manakala perkara membabitkan isu dalaman parti hanya dibincangkan oleh PAS Pusat bersama Majlis Syura Ulama.

PAS juga sedang melakukan proses pemutihan keahlian parti menggunakan Sistem Pengurusan Organisasi dan Keahlian PAS (SPOKAS) dalam mengemaskini mana-mana kekurangan sejak tahun lalu hingga tahun ini.
Sumber Informasi Sejagat [beritaharian]


AKU BUAT SEGALA SURUHAN ALLAH S.W.T
TAPI AKU BUKAN AHLI PAS

KESIMPULANNYA : AKU TAK SESAT!!!

No comments: