CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Bila AnuWAR Nak Serik?

Salam 1 Penumbuk!!!
Itu sebahagian penumbuk yang diterima AnuWAR sebab mulut lancangnya mengata ex-IGP pada tahun 1998, Tan Sri Abdul Rahim Noor. Ini akibatnya bila mulut AnuWAR macam lahanat. Dia tuduh ex-IGP sebagai 'ANJING KERAJAAN'. Bukan kata ex-IGP dengar pun menyirap, kalau sesiapa dengar pun boleh mendidih darah naik sampai ke kepala. Ini contoh terbaik, sebab pulut santan binasa, sebab mulut kurang ajar badan binasa. Amik ubat kau lah Nuar kat kaunter 14 kena keronyok cam tu sekali.


Laki menegakkan kebenaran kononnya!!!


Bini pulak tegakkan benang yang basah!!!

Mana tidaknya muka laki kau dah jadi rupa 'punching beg', bila dia buat salah kau backing, bila dia buat silap kau akan defend tu jadinya kepala makin membesar dan terus mengembang. Naik lemak jadinya AnuWAR Pandikutty ni bila asyik dibela dan terus dibela walaupun bukti yang sahih dah ada untuk disabitkan kesalahan AnuGhairah ni. Tapi itulah Mak Jijah, seronok membela AnuGayRah Tuhan membabi buta. Alasannya yang paling utama ialah sebab AnuWAR nanti mati beragan kalau tak sempat jadi Perdana Menteri Malaysia. Memang, korang anak beranak gila bayang selalu. Biar kiamat sekalipun tak mengapa, asal jangan diberi si muka 'punching beg' ni menduduki Putrajaya.

Kau patut bersyukur sebab tak kena belasah macam ni Nuar :




0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Bila AnuWAR Nak Serik?

Salam 1 Penumbuk!!!
Itu sebahagian penumbuk yang diterima AnuWAR sebab mulut lancangnya mengata ex-IGP pada tahun 1998, Tan Sri Abdul Rahim Noor. Ini akibatnya bila mulut AnuWAR macam lahanat. Dia tuduh ex-IGP sebagai 'ANJING KERAJAAN'. Bukan kata ex-IGP dengar pun menyirap, kalau sesiapa dengar pun boleh mendidih darah naik sampai ke kepala. Ini contoh terbaik, sebab pulut santan binasa, sebab mulut kurang ajar badan binasa. Amik ubat kau lah Nuar kat kaunter 14 kena keronyok cam tu sekali.


Laki menegakkan kebenaran kononnya!!!


Bini pulak tegakkan benang yang basah!!!

Mana tidaknya muka laki kau dah jadi rupa 'punching beg', bila dia buat salah kau backing, bila dia buat silap kau akan defend tu jadinya kepala makin membesar dan terus mengembang. Naik lemak jadinya AnuWAR Pandikutty ni bila asyik dibela dan terus dibela walaupun bukti yang sahih dah ada untuk disabitkan kesalahan AnuGhairah ni. Tapi itulah Mak Jijah, seronok membela AnuGayRah Tuhan membabi buta. Alasannya yang paling utama ialah sebab AnuWAR nanti mati beragan kalau tak sempat jadi Perdana Menteri Malaysia. Memang, korang anak beranak gila bayang selalu. Biar kiamat sekalipun tak mengapa, asal jangan diberi si muka 'punching beg' ni menduduki Putrajaya.

Kau patut bersyukur sebab tak kena belasah macam ni Nuar :




No comments: