CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Boikot Budak Si Gambit The Sabit!!!!

KONTROVERSI...klip video Marilah Menari yang mencetuskan kontroversi.

Boikot aje budak hingusan macam si Gambit ni. Jelas, bukti ikutan porno yang dilahirkan oleh mazhab AnuWAR Pandikutty telah meresap di dalam budaya masyarakat Melayu yang terkenal selama ini dengan tata susila dan adab kesopanan. Selain itu, pengaruh juak Erdogan hamPASca baru yang mengesahkan fatwa bahawa lakonan di dalam klip video tidak boleh diambil sebagai bukti ikut syariah kecuali adakan juga 4 saksi. Ini buatkan masyarakat Islam semakin keliru lebih2 lagi belia dan muda mudi macam Gambit Tak Sedar Diri.

Niat tidak pernah menghalalkan caralah Gambit!!! Kau nak buat apa2 pun untuk puak Yahudi laknat memang semua tak ambil peduli tapi itu bukannya alasan sebagai seorang Melayu yang beragama Islam nak buat perkara2 yang menjolok mata. Kalau macam tu, daripada buat klip yang bukak sikit2 dan londeh sikit2, lebih baik kau buat filem porno jer terus. Alasannya, untuk pasaran Israel atau Amerika, tentu lebih menguntungkan $$$$$. Nampak sangat kebodohan kau yang bagi alasan tak munasabah, masuk YOUTUBE untuk pasran Yahudi, macam kat Malaysia ni orang Melayu dan Islam tak boleh access video separuh londeh lu...kih kih kih. Bodoh punya artisan!!!!

Ini contoh2 bahasa juak lahanat yang perasan bagus!!!

Salam 1 Cibai untuk Gambit!!!! Hoorahhhh!!

Kalau nak layan klip video keagungan porno Si Gambit The Sabit [klik sini]
KUALA LUMPUR: “Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium...malah video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran tempatan,” kata pelakon dan pengarah klip video Marilah Menari, Gambit Saifullah, 26, yang kecewa selepas banyak pihak menyalahkannya kerana dikatakan menghasilkan klip video berbaur seks.

Gambit ketika dihubungi semalam, menafikan dakwaan bahawa klip video nyanyian Prema Yin dan dibintangi Shahz Jaszle itu tidak bermoral dan mengghairahkan.

Dia yang diminta penjelasan mengenai lakonan video klip itu lantas memberikan alasan video terbabit mengisahkan kehidupan sepasang suami isteri yang mengalami keruntuhan rumah tangga apabila masing-masing mempertahankan ego sendiri sebelum hubungan itu dibaiki semula.

“Saya berniat baik kerana kandungan video itu sebenarnya memaparkan kehidupan suami isteri yang berhadapan krisis rumah tangga malah tidak berniat langsung menayangkan adegan lucah atau seks.

“Bagi saya video itu tidak salah, lagi pun ianya dimuatkan dalam You Tube untuk pasaran Amerika..terpulanglah kepada masyarakat di negara ini untuk menilai sama ada menerimanya atau tidak,” katanya.

Sumber [mymetro]

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Boikot Budak Si Gambit The Sabit!!!!

KONTROVERSI...klip video Marilah Menari yang mencetuskan kontroversi.

Boikot aje budak hingusan macam si Gambit ni. Jelas, bukti ikutan porno yang dilahirkan oleh mazhab AnuWAR Pandikutty telah meresap di dalam budaya masyarakat Melayu yang terkenal selama ini dengan tata susila dan adab kesopanan. Selain itu, pengaruh juak Erdogan hamPASca baru yang mengesahkan fatwa bahawa lakonan di dalam klip video tidak boleh diambil sebagai bukti ikut syariah kecuali adakan juga 4 saksi. Ini buatkan masyarakat Islam semakin keliru lebih2 lagi belia dan muda mudi macam Gambit Tak Sedar Diri.

Niat tidak pernah menghalalkan caralah Gambit!!! Kau nak buat apa2 pun untuk puak Yahudi laknat memang semua tak ambil peduli tapi itu bukannya alasan sebagai seorang Melayu yang beragama Islam nak buat perkara2 yang menjolok mata. Kalau macam tu, daripada buat klip yang bukak sikit2 dan londeh sikit2, lebih baik kau buat filem porno jer terus. Alasannya, untuk pasaran Israel atau Amerika, tentu lebih menguntungkan $$$$$. Nampak sangat kebodohan kau yang bagi alasan tak munasabah, masuk YOUTUBE untuk pasran Yahudi, macam kat Malaysia ni orang Melayu dan Islam tak boleh access video separuh londeh lu...kih kih kih. Bodoh punya artisan!!!!

Ini contoh2 bahasa juak lahanat yang perasan bagus!!!

Salam 1 Cibai untuk Gambit!!!! Hoorahhhh!!

Kalau nak layan klip video keagungan porno Si Gambit The Sabit [klik sini]
KUALA LUMPUR: “Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium...malah video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran tempatan,” kata pelakon dan pengarah klip video Marilah Menari, Gambit Saifullah, 26, yang kecewa selepas banyak pihak menyalahkannya kerana dikatakan menghasilkan klip video berbaur seks.

Gambit ketika dihubungi semalam, menafikan dakwaan bahawa klip video nyanyian Prema Yin dan dibintangi Shahz Jaszle itu tidak bermoral dan mengghairahkan.

Dia yang diminta penjelasan mengenai lakonan video klip itu lantas memberikan alasan video terbabit mengisahkan kehidupan sepasang suami isteri yang mengalami keruntuhan rumah tangga apabila masing-masing mempertahankan ego sendiri sebelum hubungan itu dibaiki semula.

“Saya berniat baik kerana kandungan video itu sebenarnya memaparkan kehidupan suami isteri yang berhadapan krisis rumah tangga malah tidak berniat langsung menayangkan adegan lucah atau seks.

“Bagi saya video itu tidak salah, lagi pun ianya dimuatkan dalam You Tube untuk pasaran Amerika..terpulanglah kepada masyarakat di negara ini untuk menilai sama ada menerimanya atau tidak,” katanya.

Sumber [mymetro]

No comments: