CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Di Manakah Letaknya Kezaliman Kerajaan BN???


Kaji dengan teliti perihal mengenai harga sebenar dan harga yang ditanggung oleh kerajaan. Di manakah kezalimannya kerajaan BN kalau dikaji betul2. Negara China yang dah maju sekarang ni pun masih tidak mampu untuk menampung kos elektrik di negara mereka sehingga menaikkan 3% kadar tarif penggunaan elektrik rakyat negara mereka. Jadi kalau Malaysia zalim, Negara China pun zalim jugak....itupun kalau pemimpin dan pengikut TUAK Pakatan Rakyat berani mengakuinya.
  • Petrol RON95- RM1.90, Harga sebenar RM2.33 sen,Jumlah subsidi 43 sen (Subsidi Kerajaan= RM486 Juta)
  • Gas- RM 26.60 setong, Harga Sebenar RM53.62 sen, Jumlah Subsidi RM27.00 setong (Subsidi kerajaan = 1.43 billion)
  • Tepung Gandum-RM 1.35, Harga Sebenar RM1.80 sen, Jumlah Subsidi 45 sen sekilo (Subsidi Kerajaan=RM89 juta)
  • Gula-RM 2.30, Harga sebenar RM3.50, Jumlah subsidi RM1.00 sekilo (Subsidi Kerajaan= RM813 juta)
  • Minyak Masak-RM2.50, Harga Sebenar RM3.50, jumlah subsidi RM1.00 sekilo. (subsidi kerajaan=RM813 juta)
  • Beras ST15-RM18.00 sekampit, Harga Sebenar RM24.00, Jumlah Subsidi RM 6.00 sekampit, (Subsidi Kerajaan=RM486 juta)
gap mohon disebarkan fakta ini pada seluruh rakyat malaysia !

Sumber [Gerakan Anti PKR]

Memang dasar kalau tak pernah ada rasa bersyukur dan sering melupakan segala pertolongan dan bantuan kerajaan sebelum ini yang aku rasa bermacam2 faedah dan ihsan daripada kerajaan, puak pelampau tuak ini akan terus2an menghentam tanpa menyelidik fakta yang sebetulnya (TAHU TAPI BUAT2 TAK TAHU). Isu Independent Power Producers (IPP) yang diketengahkan oleh Pakatan Haram sebenarnya sudah lama muncul semenjak zaman AnuWAR jadi Menteri Kewangan. Jadi, apahal dia nak menyalak salahkan kerajaan? Padahal dia pun duduk sama2 dalam kabinet waktu tu. AnuWAR ni pandikutty yang pandai nak spin fakta, tapi kalau kau pun terjerat sekali memang lagi baguss!!.


Sila klik untuk jengah lagi apa penjelasan mengenai isu IPP [angin perubahan]

Rakyat perlu bukakan mata dan minda untuk mengetahui dengan secara terperince perihal kedudukan sebenar sebelum nak menghentam membabi buta. Ingat!!!! AnuWAR masih lagi melalui 2 kes PANASSSS iaitu tuduhan meliwat (SODOMY II) dan isu kes video klip seks dengan Chinadoll. Jangan dibutakan mata dan minda kita dengan air liur AnuWAR Pandikutty yang maha beracun lagi berbisa arsenik!!!. Siapa lagi yang zalim kalau bukan AnuWAR Pandikutty.

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Di Manakah Letaknya Kezaliman Kerajaan BN???


Kaji dengan teliti perihal mengenai harga sebenar dan harga yang ditanggung oleh kerajaan. Di manakah kezalimannya kerajaan BN kalau dikaji betul2. Negara China yang dah maju sekarang ni pun masih tidak mampu untuk menampung kos elektrik di negara mereka sehingga menaikkan 3% kadar tarif penggunaan elektrik rakyat negara mereka. Jadi kalau Malaysia zalim, Negara China pun zalim jugak....itupun kalau pemimpin dan pengikut TUAK Pakatan Rakyat berani mengakuinya.
  • Petrol RON95- RM1.90, Harga sebenar RM2.33 sen,Jumlah subsidi 43 sen (Subsidi Kerajaan= RM486 Juta)
  • Gas- RM 26.60 setong, Harga Sebenar RM53.62 sen, Jumlah Subsidi RM27.00 setong (Subsidi kerajaan = 1.43 billion)
  • Tepung Gandum-RM 1.35, Harga Sebenar RM1.80 sen, Jumlah Subsidi 45 sen sekilo (Subsidi Kerajaan=RM89 juta)
  • Gula-RM 2.30, Harga sebenar RM3.50, Jumlah subsidi RM1.00 sekilo (Subsidi Kerajaan= RM813 juta)
  • Minyak Masak-RM2.50, Harga Sebenar RM3.50, jumlah subsidi RM1.00 sekilo. (subsidi kerajaan=RM813 juta)
  • Beras ST15-RM18.00 sekampit, Harga Sebenar RM24.00, Jumlah Subsidi RM 6.00 sekampit, (Subsidi Kerajaan=RM486 juta)
gap mohon disebarkan fakta ini pada seluruh rakyat malaysia !

Sumber [Gerakan Anti PKR]

Memang dasar kalau tak pernah ada rasa bersyukur dan sering melupakan segala pertolongan dan bantuan kerajaan sebelum ini yang aku rasa bermacam2 faedah dan ihsan daripada kerajaan, puak pelampau tuak ini akan terus2an menghentam tanpa menyelidik fakta yang sebetulnya (TAHU TAPI BUAT2 TAK TAHU). Isu Independent Power Producers (IPP) yang diketengahkan oleh Pakatan Haram sebenarnya sudah lama muncul semenjak zaman AnuWAR jadi Menteri Kewangan. Jadi, apahal dia nak menyalak salahkan kerajaan? Padahal dia pun duduk sama2 dalam kabinet waktu tu. AnuWAR ni pandikutty yang pandai nak spin fakta, tapi kalau kau pun terjerat sekali memang lagi baguss!!.


Sila klik untuk jengah lagi apa penjelasan mengenai isu IPP [angin perubahan]

Rakyat perlu bukakan mata dan minda untuk mengetahui dengan secara terperince perihal kedudukan sebenar sebelum nak menghentam membabi buta. Ingat!!!! AnuWAR masih lagi melalui 2 kes PANASSSS iaitu tuduhan meliwat (SODOMY II) dan isu kes video klip seks dengan Chinadoll. Jangan dibutakan mata dan minda kita dengan air liur AnuWAR Pandikutty yang maha beracun lagi berbisa arsenik!!!. Siapa lagi yang zalim kalau bukan AnuWAR Pandikutty.

No comments: