CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Edisi Punai Hilang : Khalid Samad Tunduk Pada Yahudi AS!


Sejak bila pulak UMNO nak kena dengar cakap Amerika kalau nak hantar bantuan ke GAZA? Dah tentu Amerika tu sekufu kuat Yahudi Israel yang sanggup melakukan apa sahaja atas nama kezaliman sejagat. Cerita Khalid Gereja yang hilang PUNAInya sebab takut terkena peluru sesat atau disabotaj pihak tertentu di Gaza memang dah heboh satu MALAYA. Tapi yang memualkan adalah si Khalid Gereja ni asyik dok mengata yang UMNO punya angkara sampai dia rasa 'berat hati' nak pergi. Khalid menuduh yang UMNO mencemari kumpulan kemanusiaan kali ini dengan pelbagai politik kotor.

Itulah masalah dengan Pemimpin Pakatan Rakyat hasil ajaran songsang AnuVAR Pandikutty. Bila tak mampu nak lakukan sesuatu atas nama keadilan dan kebenaran mereka akan cepat2 konar baring nak kasi jalan cerita semua dok memihak kepada mereka. Sampaikan nak berjihad ke jalan ALLAH pun mereka sanggup nak kaitkan dengan politik semasa. Kalau takut MATI SYAHID macam 9 aktivis TURKI yang dibunuh oleh Komando Israel pada pertengahan tahun lepas, kau tak payah nak terjerumus kat benda2 macam ni lah Khalid, buat malu Pejuang Islam dalam PAS ajer. Kau kena 'gentle' cakap yang kau memang hati kecik dan penakut nak hadap dengan tentera Israel esok di GAZA. Itulah pasalnya kau nak kena dengar khutbah daripada Yahudi AS sebelum nak buat keputusan. Ajal Maut di Tangan Tuhan, kat Malaysia ni esok 9 Julai pun kira berjihad jugak, rasa2 aku si Khalid Gereja ni pun haram tak turun jengah puak bebal dan samdol ajaran PAS Sesat mereka buat HAVOC di KL. Silap haribulan Khalid Gereja dok layan baik punya DANGDUT INUL GOYANG GERUDI dengan Khalid Ibnu Gagap. Kahakkk...ptuihhhhh!!!

Jengah Lagi Bila Punai Khalid Terbang [sila klik]

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Edisi Punai Hilang : Khalid Samad Tunduk Pada Yahudi AS!


Sejak bila pulak UMNO nak kena dengar cakap Amerika kalau nak hantar bantuan ke GAZA? Dah tentu Amerika tu sekufu kuat Yahudi Israel yang sanggup melakukan apa sahaja atas nama kezaliman sejagat. Cerita Khalid Gereja yang hilang PUNAInya sebab takut terkena peluru sesat atau disabotaj pihak tertentu di Gaza memang dah heboh satu MALAYA. Tapi yang memualkan adalah si Khalid Gereja ni asyik dok mengata yang UMNO punya angkara sampai dia rasa 'berat hati' nak pergi. Khalid menuduh yang UMNO mencemari kumpulan kemanusiaan kali ini dengan pelbagai politik kotor.

Itulah masalah dengan Pemimpin Pakatan Rakyat hasil ajaran songsang AnuVAR Pandikutty. Bila tak mampu nak lakukan sesuatu atas nama keadilan dan kebenaran mereka akan cepat2 konar baring nak kasi jalan cerita semua dok memihak kepada mereka. Sampaikan nak berjihad ke jalan ALLAH pun mereka sanggup nak kaitkan dengan politik semasa. Kalau takut MATI SYAHID macam 9 aktivis TURKI yang dibunuh oleh Komando Israel pada pertengahan tahun lepas, kau tak payah nak terjerumus kat benda2 macam ni lah Khalid, buat malu Pejuang Islam dalam PAS ajer. Kau kena 'gentle' cakap yang kau memang hati kecik dan penakut nak hadap dengan tentera Israel esok di GAZA. Itulah pasalnya kau nak kena dengar khutbah daripada Yahudi AS sebelum nak buat keputusan. Ajal Maut di Tangan Tuhan, kat Malaysia ni esok 9 Julai pun kira berjihad jugak, rasa2 aku si Khalid Gereja ni pun haram tak turun jengah puak bebal dan samdol ajaran PAS Sesat mereka buat HAVOC di KL. Silap haribulan Khalid Gereja dok layan baik punya DANGDUT INUL GOYANG GERUDI dengan Khalid Ibnu Gagap. Kahakkk...ptuihhhhh!!!

Jengah Lagi Bila Punai Khalid Terbang [sila klik]

No comments: