CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

PAS Terus Sesat Lagi Menyesatkan!!

♠ Posted by kayrozz in ,,,,, at 5:21 PM

PAS mana ada memperjuangkan Negara Islam sejak Hj Hadi pegang jawatan Presiden? Semua itu mengarut saja. Apa yang diperjuangkan suku sakat PAS selama ini adalah serupa dengan pemimpin2 pembangkang lain di Malaysia iaitu memperjuangkan perut dan kepentingan masing2. Itulah sebab bila puak PAS ini nak mengubah arah, kita tak perlu nak hairan sebabnya sampai bila2 mereka tidak akan memperjuangkan ISLAM itu sendiri. Asalkan kepentingan didahulukan, perkara2 lain yang menjadi wadah perjuangan parti akan ditolak masuk ke dalam gaung.

Bila Cina DAP dan Melayu PKR masuk jarum kepada puak2 Lebai Malang ni, dengan mudah akidah perjuangan mereka terpesong. Tinggalkan perjuangan PAS untuk menegakkan Negara Islam amalan nenek moyang PAS demi serakah kuasa liberal yang mereka idam2kan selama ini. Mustahil, bila Pakatan Haram dapat perintah Malaysia esok puak2 Lebai Malang ini boleh bersuara. Jenis Lebai Malang yang tiada pendirian langsung dan takut untuk berjihad dengan sebenar2nya. Kalau esok Cina DAP mintak Malaysia dijadikan Negara Komunis pun aku rasa puak Lebai Malang Kepala Hangguk ni semua akan terus menyembah DAPigs. Nampak dan jelas selama ini puak PAS memang tunduk kepada tekanan Pakatan Haram.

Sedarlah wahai Lebai2 Malang, sebusuk2 UMNO dan BN mereka masih ada pendirian dan ingin melihat kebajikan rakyat terjamin dan berbuat sehabis baik. Bukan macam korang puak2 Lebai Malang yang sanggup menukar akidah perjuangan demi kuasa yang belum pasti korang dapat satu hari kelak. Baru sekarang sedar nak tubuh NEGARA KEBAJIKAN. KEBAJIKAN KEPALA HOTAK KORANG!!!! Kebajikan untuk kroni dan puak erdogan korang adalaa. Apa yang aku paling pasti, terserlah lagi Islam di Malaysia hanya pada nama sahaja. Bila parti yang kononnya ingin menegakkan syiar Islam selama ini sanggup berpaling tadah. Wajar JIHAD saja parti Lebai Malang seumpama ini. Kalau UMNO itu kotor, maka PAS itu lebih jijik dan hina. Jangan asyik berselindung dengan watak jumud dan tawadduk korang, yang semua dah tahu memang liberal dan radikal. Sikit hari lagi terus bawak watak komunis DAPigs bangsat.

Foto
DATUK Seri Abdul Hadi Awang (kanan) yang duduk bersebelahan Nik Aziz menghilangkan dahaga selepas berucap hampir satu setengah jam pada majlis perasmian Muktamar Tahunan PAS Ke-57 di Taman Melewar, semalam.

Negara Islam bukan lagi perjuangan utama

KUALA LUMPUR: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, buat pertama kali menegaskan belum tiba masanya parti itu menegakkan negara Islam yang menjadi dasar perjuangannya selama ini, sebaliknya ia mahu memulakan dulu pelaksanaan negara berkebajikan sejajar tuntutan pakatan pembangkang.

Dalam ucapan dasarnya pada Muktamar Tahunan PAS Ke-57 bertemakan ‘Membangun Negara Berkebajikan’ semalam, Abdul Hadi menjelaskan pelaksanaan negara berkebajikan yang diperkenalkan secara bersama dengan pembangkang menerusi Buku Jingga memberi tumpuan terhadap kesejahteraan spiritual serta akhlak serta pembangunan rohani yang dihubungkan dengan pegangan agama.

Pendiriannya itu bertentangan dengan kenyataan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib, kelmarin yang mengingatkan pucuk pimpinan parti jangan menghilangkan identiti serta jati diri Islam yang dijunjung sekian lama hanya kerana terlalu ingin meraikan kehendak pihak tertentu terutama rakan dalam pakatan pembangkang.

Ketika mengulas pada sidang media kemudian, Abdul Hadi berkata, sama ada PAS memperjuangkan negara Islam atau tidak, bukan lagi isu kerana negara berkebajikan juga selaras dengan tuntutan Islam.

“Kita dah sebut negara berkebajikan, ada dalam Islam dan dalam kaum lain ada, kita dahulukan dalam perkara bersamaan.

“Kalau orang Islam itulah keyakinan kita. Belum tiba masanya... apa yang penting pelaksanaan, letak nama (negara Islam) tapi kalau tidak laksanakan tidak ada faedah.

“Kita mulakan dengan pelaksanaan (negara berkebajikan), ia ada dalam Islam dan al-Quran. Dalam al-Quran tidak sebut Islamic state, ia sebut negara berkebajikan,” katanya.

Terdahulu dalam ucapannya, Abdul Hadi berkata, PAS memberi tumpuan kepada negara berkebajikan kerana ia mempunyai kesamaan dengan apa yang diperjuangkan rakan komponen pakatan itu serta menyifatkan negara Islam tidak disebut dalam al-Quran.

Katanya, dalam negara berkebajikan, kerajaan mengambil tanggungjawab dalam perkara yang menjadi rukun hidup, keperluan asasi, kemudahan asas, makanan, pakaian, tempat tinggal, kesihatan, pendidikan dan lain-lain.

Beliau berkata PAS sudah melaksanakan sebahagian konsep negara berkebajikan mengikut kemampuan dan bidang kuasa yang ada di Kelantan dan Kedah, malah pernah dilaksanakan di Terengganu dan Perak serta memperkenalkannya di Selangor dan Pulau Pinang.

“Negara berkebajikan juga melaksanakan undang-undang yang mendidik rakyat, bukannya menakutkan rakyat dengan wajib menjatuhkan hukuman,” katanya.

Pada sidang media ketika ditanya mengenai kerjasama PAS dan UMNO, beliau mengulangi pendirian bahawa parti berkenaan tidak akan sesekali menjalinkan kerjasama politik dengan parti lawannya itu.

Namun, katanya PAS boleh menjalinkan kerjasama dan berbincang dengan UMNO atas isu yang mempunyai persamaan.

Sumber : [beritaharian]

'PAS MEMANG SESAT LAGI MENYESATKAN'

Aku buat segala suruhan ALLAH s.w.t tapi aku
bukan AHLI PAS.

Kesimpulannya : AKU TAK SESAT!!

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

PAS Terus Sesat Lagi Menyesatkan!!


PAS mana ada memperjuangkan Negara Islam sejak Hj Hadi pegang jawatan Presiden? Semua itu mengarut saja. Apa yang diperjuangkan suku sakat PAS selama ini adalah serupa dengan pemimpin2 pembangkang lain di Malaysia iaitu memperjuangkan perut dan kepentingan masing2. Itulah sebab bila puak PAS ini nak mengubah arah, kita tak perlu nak hairan sebabnya sampai bila2 mereka tidak akan memperjuangkan ISLAM itu sendiri. Asalkan kepentingan didahulukan, perkara2 lain yang menjadi wadah perjuangan parti akan ditolak masuk ke dalam gaung.

Bila Cina DAP dan Melayu PKR masuk jarum kepada puak2 Lebai Malang ni, dengan mudah akidah perjuangan mereka terpesong. Tinggalkan perjuangan PAS untuk menegakkan Negara Islam amalan nenek moyang PAS demi serakah kuasa liberal yang mereka idam2kan selama ini. Mustahil, bila Pakatan Haram dapat perintah Malaysia esok puak2 Lebai Malang ini boleh bersuara. Jenis Lebai Malang yang tiada pendirian langsung dan takut untuk berjihad dengan sebenar2nya. Kalau esok Cina DAP mintak Malaysia dijadikan Negara Komunis pun aku rasa puak Lebai Malang Kepala Hangguk ni semua akan terus menyembah DAPigs. Nampak dan jelas selama ini puak PAS memang tunduk kepada tekanan Pakatan Haram.

Sedarlah wahai Lebai2 Malang, sebusuk2 UMNO dan BN mereka masih ada pendirian dan ingin melihat kebajikan rakyat terjamin dan berbuat sehabis baik. Bukan macam korang puak2 Lebai Malang yang sanggup menukar akidah perjuangan demi kuasa yang belum pasti korang dapat satu hari kelak. Baru sekarang sedar nak tubuh NEGARA KEBAJIKAN. KEBAJIKAN KEPALA HOTAK KORANG!!!! Kebajikan untuk kroni dan puak erdogan korang adalaa. Apa yang aku paling pasti, terserlah lagi Islam di Malaysia hanya pada nama sahaja. Bila parti yang kononnya ingin menegakkan syiar Islam selama ini sanggup berpaling tadah. Wajar JIHAD saja parti Lebai Malang seumpama ini. Kalau UMNO itu kotor, maka PAS itu lebih jijik dan hina. Jangan asyik berselindung dengan watak jumud dan tawadduk korang, yang semua dah tahu memang liberal dan radikal. Sikit hari lagi terus bawak watak komunis DAPigs bangsat.

Foto
DATUK Seri Abdul Hadi Awang (kanan) yang duduk bersebelahan Nik Aziz menghilangkan dahaga selepas berucap hampir satu setengah jam pada majlis perasmian Muktamar Tahunan PAS Ke-57 di Taman Melewar, semalam.

Negara Islam bukan lagi perjuangan utama

KUALA LUMPUR: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, buat pertama kali menegaskan belum tiba masanya parti itu menegakkan negara Islam yang menjadi dasar perjuangannya selama ini, sebaliknya ia mahu memulakan dulu pelaksanaan negara berkebajikan sejajar tuntutan pakatan pembangkang.

Dalam ucapan dasarnya pada Muktamar Tahunan PAS Ke-57 bertemakan ‘Membangun Negara Berkebajikan’ semalam, Abdul Hadi menjelaskan pelaksanaan negara berkebajikan yang diperkenalkan secara bersama dengan pembangkang menerusi Buku Jingga memberi tumpuan terhadap kesejahteraan spiritual serta akhlak serta pembangunan rohani yang dihubungkan dengan pegangan agama.

Pendiriannya itu bertentangan dengan kenyataan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib, kelmarin yang mengingatkan pucuk pimpinan parti jangan menghilangkan identiti serta jati diri Islam yang dijunjung sekian lama hanya kerana terlalu ingin meraikan kehendak pihak tertentu terutama rakan dalam pakatan pembangkang.

Ketika mengulas pada sidang media kemudian, Abdul Hadi berkata, sama ada PAS memperjuangkan negara Islam atau tidak, bukan lagi isu kerana negara berkebajikan juga selaras dengan tuntutan Islam.

“Kita dah sebut negara berkebajikan, ada dalam Islam dan dalam kaum lain ada, kita dahulukan dalam perkara bersamaan.

“Kalau orang Islam itulah keyakinan kita. Belum tiba masanya... apa yang penting pelaksanaan, letak nama (negara Islam) tapi kalau tidak laksanakan tidak ada faedah.

“Kita mulakan dengan pelaksanaan (negara berkebajikan), ia ada dalam Islam dan al-Quran. Dalam al-Quran tidak sebut Islamic state, ia sebut negara berkebajikan,” katanya.

Terdahulu dalam ucapannya, Abdul Hadi berkata, PAS memberi tumpuan kepada negara berkebajikan kerana ia mempunyai kesamaan dengan apa yang diperjuangkan rakan komponen pakatan itu serta menyifatkan negara Islam tidak disebut dalam al-Quran.

Katanya, dalam negara berkebajikan, kerajaan mengambil tanggungjawab dalam perkara yang menjadi rukun hidup, keperluan asasi, kemudahan asas, makanan, pakaian, tempat tinggal, kesihatan, pendidikan dan lain-lain.

Beliau berkata PAS sudah melaksanakan sebahagian konsep negara berkebajikan mengikut kemampuan dan bidang kuasa yang ada di Kelantan dan Kedah, malah pernah dilaksanakan di Terengganu dan Perak serta memperkenalkannya di Selangor dan Pulau Pinang.

“Negara berkebajikan juga melaksanakan undang-undang yang mendidik rakyat, bukannya menakutkan rakyat dengan wajib menjatuhkan hukuman,” katanya.

Pada sidang media ketika ditanya mengenai kerjasama PAS dan UMNO, beliau mengulangi pendirian bahawa parti berkenaan tidak akan sesekali menjalinkan kerjasama politik dengan parti lawannya itu.

Namun, katanya PAS boleh menjalinkan kerjasama dan berbincang dengan UMNO atas isu yang mempunyai persamaan.

Sumber : [beritaharian]

'PAS MEMANG SESAT LAGI MENYESATKAN'

Aku buat segala suruhan ALLAH s.w.t tapi aku
bukan AHLI PAS.

Kesimpulannya : AKU TAK SESAT!!

No comments: