CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

09072011 : Kiamat DUNIA Buatan Manusia!!

♠ Posted by kayrozz in ,,,, at 5:27 PM
Manusia DURJANA bersama BIDADARAInya

Maklumat antarabangsa yang diterima, Perhimpunan BERSIH 2.0 akan terus dijalankan dan pihak penganjurnya tidak akan berganjak meskipun sehingga ke saat ini tiada PERMIT sah dikeluarkan oleh pihak PDRM. Selain itu, pihak pengurusan Stadium Merdeka juga tidak memberikan sebarang kelulusan untuk BERSIH 2.0 menjalankan perhimpunan mereka esok, namun puak haram musibat ini dikatakan akan meneruskan agenda mereka meskipun di luar stadium. Jadi, malanglah sungguh sekalian manusia di Malaysia esok hari apabila terpaksa dihidangkan dengan pertempuran bersejarah edisi BER_SHIT 2.0. Diberitakan pihak penganjur PATRIOT dan PERKASA berkemungkinan meneruskan agenda mereka bagi membuat bantahan di atas kedegilan AMBINGAI Pariah Yennadei Poodahh Chitt Kahakk Ptuihhh!! Keling pariah inilah yang telah banyak menimbulkan suasana tegang dan huru-hara di seluruh negara dan ibu kota Malaysia sejak beberapa minggu yang lalu, justeru segala kejadian esok hari adalah diSEBABkan oleh keling yang sekor ni. Keling ini akan dipertanggungjawabkan sekiranya perkara2 buruk berlaku ke atas orang2 awam yang tidak berdosa dan melumpuhkan seketika Kuala Lumpur.

[Ulasan Daripada Wartawan Asing] :

KUALA LUMPUR: Malaysian activists said Friday they would proceed with a controversial rally calling for electoral reform, despite mass arrests by police and fears of chaos in downtown Kuala Lumpur.

Rally organisers Bersih 2.0 had agreed to hold Saturday's event at a stadium after complaints that a planned street protest could turn into a riot, but the deal was thrown into confusion after the necessary permit was refused.

Bersih representative Andrew Khoo said there was still no approval for the rally to be held at the capital's iconic Merdeka Stadium but that if necessary they would hold the demonstration outside the building.

"We are heading for the stadium," he told AFP.

"We will keep our focus on the basic demands... which is to campaign for free and fair elections. We won't be distracted."

Protests are illegal in Malaysia without a permit, and police have over the past two weeks detained more than 150 people, accusing them of drumming up support for the gathering.

Police have also obtained a court order to bar 91 activists from certain downtown areas, and major roads will be closed from early Saturday in a lock-down to make it difficult for people to congregate.

Street protests are rare in Malaysia but in the past they have drawn tens of thousands of people, with police using water cannon, tear gas and baton charges to clear the crowds.

Khoo condemned the police response as a "gross overreaction" and called for the protesters to be allowed inside the stadium to preserve safety.

"It is such a breach of fundamental rights of freedom of movement. There is no risk to public order because we have always maintained this will be a peaceful gathering," he said.

Police have insisted that Bersih choose another venue far from the capital.

"Merdeka Stadium, which they chose, is too close to the city centre and can create massive traffic jams and disrupt businesses," federal police chief Ismail Omar was quoted as saying by the New Straits Times daily.

Most of those detained have been released, but six people, including an opposition member of parliament, have been held under a security law that allows detention without trial.

The protest is backed by opposition parties who complain they are the victim of underhand election tactics.

With national elections due by 2013 but expected to be held earlier, Bersih is demanding reforms including measures to prevent vote-buying and fraud, and equal media access for both the ruling party and opposition.

- AFP/cc
[Video] : Dakyah Antarabangsa yang memang cukup2 berminat bila MALAYSIA nak kena serang hendap dan huru-hara.

Selain itu, pihak PDRM juga telah mendapatkan perintah mahkamah bagi menghalang 91 nama2 yang tercatat di bawah ini daripada memasuki ibu kota. Pihak polis tidak akan teragak2 untuk menahan mereka sekiranya didapati ada di antara mereka masih berkeliaran di Kuala Lumpur. Namun, aku terdengar bisik2 yang mengatakan mereka semua ni dah tak pedulikan undang2 kecuali akan meneruskan apa jua agenda masing2. Selepas lebih 3,000 laporan polis dibuat, ratusan bantahan rasmi dan tidak rasmi dibuat, pelbagai perbincangan di luar dan di dalam laman sosial dan kedai2 kopi di kampung2 serta di bandar2 seperti starbucks dan coffee bean, dan yang terlebih mutakhir adalah TITAH SPB YDP AGONG TUANKU MIZAN ZAINAL ABIDIN, MAKA esok adalah hari penentuan untuk sekalian rakyat melihat KESIMPULAN. Apakah segala kemungkinan yang dibahaskan secara terperinci itu akan menjadi kenyataan? Atau apakah agenda di sebalik agenda puak PAKATAN HARAMI akan menjadi nyata? Kita tunggu dan lihat sahaja kesimpulannya esok. Bagi yang nak buat persediaan tu, korang faham2 sendiri lah yaa...

Cuba 'check' dan jengah2 mana taw ada nama2 korang yang terselit kat bawah ni :

KUALA LUMPUR, 7 Julai — Berikut ialah senarai nama mereka yang dilarang memasuki ibu negara pada Sabtu ini.

    • Datuk Ibrahim Ali
    • Datuk Ab Rahman Abu Bakar
    • Syed Hassan Syed Ali
    • Irawah Fahmi Ideris
    • Roslan Kassim
    • Sharifuddin Abd Hamid
    • Dr Zubir Harun
    • Ameir Hassan
    • Datuk Ahmad Saad
    • Ahmad Zaini Ismail
    • Muhammad Zaid Md Arip
    • Abdullah Mansor
    • Zaira Jaafar
    • Norkhaila Jamaludin
    • Khairy Jamaluddin Abu Bakar
    • Datuk Megat Firdouz Megat Junid
    • Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican
    • Megat Zulkarnaian Omardin
    • Rizalman Mokhtar
    • Tengku Azman Tengku Zainol Abidin
    • Lokman Noor Adam
    • Datuk Abdul Azeez Rahim
    • Ungku Saleh Ungku Jamal
    • Arman Azha Abu Hanifa
    • Tun Faisal Ismail Aziz
    • Datuk Ambiga Sreenevasan
    • Mohamad Sabu
    • Hishamuddin Md Rais
    • Khairul Anwar Ahmad Zainuddin
    • Maria Chin Abdullah
    • Chua Tian Chang
    • Kamarulzaman Mohamad
    • Dr Mohd Hatta Md Ramli
    • Syed Shahir Syed Mohamud
    • Syed Ibrahim Syed Noh
    • Teresa Kok Suh Sim
    • Badrul Hisha Shaharin
    • Shamsul Iskandar bin Mohd Akin
    • Arutchelvam A/L Subramaniam
    • Wong Chin Huat
    • Ong Boon Keong
    • Enalini A/P Elumalai
    • Haris Fathillah Sathiasingam bin Mohd Ibrahim
    • Datuk Khalid Yunus
    • Datuk Zulkifli Noordin
    • Dr Zubir Harun
    • Datuk Seri Abd Hadi Awang
    • Datuk Seri Anwar Ibrahim
    • Lim Kit Siang
    • Nik Abdul Aziz bin Nik Mat
    • Nurul Izzah Anwar
    • Kohila Yanasekaran
    • Zaid Kamaruddin
    • Khoo Teng Swee
    • Fadiah Nadwa Fikri
    • Yap Swee Seng
    • Salahuddin Ayub
    • Datuk Mahfuz Omar
    • Nasrudin Hasan
    • Mazlan Aliman
    • Dr Syed Azman Syed Nawawi
    • Dr Dzulkifli Ahmad
    • Dr Mujahid Yusof
    • Khalid Abd Samad
    • Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin
    • Azman Shapawi Abd Rani
    • Suhaizan Kaiat
    • Nor Azli bin Musa
    • Mohd Firdaus Jaafar
    • Loke Siew Fook
    • Lau Wen San
    • Mohd Azmin Ali
    • Mat Shuhaimi Shafie
    • Satipul Bahari Amamt
    • Wan Hassan Mohd Ramli
    • Mohamad Izzudin Hilmi Mohd Zaini
    • Mohd Shazni Munir Mohd Ithnin
    • Muhammad Hilman Idham
    • Mohd Shukri Che Ab Razab
    • Mohd Syukri Kamaruddin
    • Ahmad Syazwan Muhammad Hasan
    • Choo Chon Kai
    • Sarasvathy Muthu
    • Soh Sook Hwa
    • Nurul Izham Nurul Anuar
    • Abd Rahim Osman
    • Mohd Sibri Ismail
    • Mohd Lukam Muda
    • Datuk Prof Kamaruddin Kachar
    • Datuk Mohd Noor Nordin Abdullah
Photobucket
PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

09072011 : Kiamat DUNIA Buatan Manusia!!

Manusia DURJANA bersama BIDADARAInya

Maklumat antarabangsa yang diterima, Perhimpunan BERSIH 2.0 akan terus dijalankan dan pihak penganjurnya tidak akan berganjak meskipun sehingga ke saat ini tiada PERMIT sah dikeluarkan oleh pihak PDRM. Selain itu, pihak pengurusan Stadium Merdeka juga tidak memberikan sebarang kelulusan untuk BERSIH 2.0 menjalankan perhimpunan mereka esok, namun puak haram musibat ini dikatakan akan meneruskan agenda mereka meskipun di luar stadium. Jadi, malanglah sungguh sekalian manusia di Malaysia esok hari apabila terpaksa dihidangkan dengan pertempuran bersejarah edisi BER_SHIT 2.0. Diberitakan pihak penganjur PATRIOT dan PERKASA berkemungkinan meneruskan agenda mereka bagi membuat bantahan di atas kedegilan AMBINGAI Pariah Yennadei Poodahh Chitt Kahakk Ptuihhh!! Keling pariah inilah yang telah banyak menimbulkan suasana tegang dan huru-hara di seluruh negara dan ibu kota Malaysia sejak beberapa minggu yang lalu, justeru segala kejadian esok hari adalah diSEBABkan oleh keling yang sekor ni. Keling ini akan dipertanggungjawabkan sekiranya perkara2 buruk berlaku ke atas orang2 awam yang tidak berdosa dan melumpuhkan seketika Kuala Lumpur.

[Ulasan Daripada Wartawan Asing] :

KUALA LUMPUR: Malaysian activists said Friday they would proceed with a controversial rally calling for electoral reform, despite mass arrests by police and fears of chaos in downtown Kuala Lumpur.

Rally organisers Bersih 2.0 had agreed to hold Saturday's event at a stadium after complaints that a planned street protest could turn into a riot, but the deal was thrown into confusion after the necessary permit was refused.

Bersih representative Andrew Khoo said there was still no approval for the rally to be held at the capital's iconic Merdeka Stadium but that if necessary they would hold the demonstration outside the building.

"We are heading for the stadium," he told AFP.

"We will keep our focus on the basic demands... which is to campaign for free and fair elections. We won't be distracted."

Protests are illegal in Malaysia without a permit, and police have over the past two weeks detained more than 150 people, accusing them of drumming up support for the gathering.

Police have also obtained a court order to bar 91 activists from certain downtown areas, and major roads will be closed from early Saturday in a lock-down to make it difficult for people to congregate.

Street protests are rare in Malaysia but in the past they have drawn tens of thousands of people, with police using water cannon, tear gas and baton charges to clear the crowds.

Khoo condemned the police response as a "gross overreaction" and called for the protesters to be allowed inside the stadium to preserve safety.

"It is such a breach of fundamental rights of freedom of movement. There is no risk to public order because we have always maintained this will be a peaceful gathering," he said.

Police have insisted that Bersih choose another venue far from the capital.

"Merdeka Stadium, which they chose, is too close to the city centre and can create massive traffic jams and disrupt businesses," federal police chief Ismail Omar was quoted as saying by the New Straits Times daily.

Most of those detained have been released, but six people, including an opposition member of parliament, have been held under a security law that allows detention without trial.

The protest is backed by opposition parties who complain they are the victim of underhand election tactics.

With national elections due by 2013 but expected to be held earlier, Bersih is demanding reforms including measures to prevent vote-buying and fraud, and equal media access for both the ruling party and opposition.

- AFP/cc
[Video] : Dakyah Antarabangsa yang memang cukup2 berminat bila MALAYSIA nak kena serang hendap dan huru-hara.

Selain itu, pihak PDRM juga telah mendapatkan perintah mahkamah bagi menghalang 91 nama2 yang tercatat di bawah ini daripada memasuki ibu kota. Pihak polis tidak akan teragak2 untuk menahan mereka sekiranya didapati ada di antara mereka masih berkeliaran di Kuala Lumpur. Namun, aku terdengar bisik2 yang mengatakan mereka semua ni dah tak pedulikan undang2 kecuali akan meneruskan apa jua agenda masing2. Selepas lebih 3,000 laporan polis dibuat, ratusan bantahan rasmi dan tidak rasmi dibuat, pelbagai perbincangan di luar dan di dalam laman sosial dan kedai2 kopi di kampung2 serta di bandar2 seperti starbucks dan coffee bean, dan yang terlebih mutakhir adalah TITAH SPB YDP AGONG TUANKU MIZAN ZAINAL ABIDIN, MAKA esok adalah hari penentuan untuk sekalian rakyat melihat KESIMPULAN. Apakah segala kemungkinan yang dibahaskan secara terperinci itu akan menjadi kenyataan? Atau apakah agenda di sebalik agenda puak PAKATAN HARAMI akan menjadi nyata? Kita tunggu dan lihat sahaja kesimpulannya esok. Bagi yang nak buat persediaan tu, korang faham2 sendiri lah yaa...

Cuba 'check' dan jengah2 mana taw ada nama2 korang yang terselit kat bawah ni :

KUALA LUMPUR, 7 Julai — Berikut ialah senarai nama mereka yang dilarang memasuki ibu negara pada Sabtu ini.

    • Datuk Ibrahim Ali
    • Datuk Ab Rahman Abu Bakar
    • Syed Hassan Syed Ali
    • Irawah Fahmi Ideris
    • Roslan Kassim
    • Sharifuddin Abd Hamid
    • Dr Zubir Harun
    • Ameir Hassan
    • Datuk Ahmad Saad
    • Ahmad Zaini Ismail
    • Muhammad Zaid Md Arip
    • Abdullah Mansor
    • Zaira Jaafar
    • Norkhaila Jamaludin
    • Khairy Jamaluddin Abu Bakar
    • Datuk Megat Firdouz Megat Junid
    • Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican
    • Megat Zulkarnaian Omardin
    • Rizalman Mokhtar
    • Tengku Azman Tengku Zainol Abidin
    • Lokman Noor Adam
    • Datuk Abdul Azeez Rahim
    • Ungku Saleh Ungku Jamal
    • Arman Azha Abu Hanifa
    • Tun Faisal Ismail Aziz
    • Datuk Ambiga Sreenevasan
    • Mohamad Sabu
    • Hishamuddin Md Rais
    • Khairul Anwar Ahmad Zainuddin
    • Maria Chin Abdullah
    • Chua Tian Chang
    • Kamarulzaman Mohamad
    • Dr Mohd Hatta Md Ramli
    • Syed Shahir Syed Mohamud
    • Syed Ibrahim Syed Noh
    • Teresa Kok Suh Sim
    • Badrul Hisha Shaharin
    • Shamsul Iskandar bin Mohd Akin
    • Arutchelvam A/L Subramaniam
    • Wong Chin Huat
    • Ong Boon Keong
    • Enalini A/P Elumalai
    • Haris Fathillah Sathiasingam bin Mohd Ibrahim
    • Datuk Khalid Yunus
    • Datuk Zulkifli Noordin
    • Dr Zubir Harun
    • Datuk Seri Abd Hadi Awang
    • Datuk Seri Anwar Ibrahim
    • Lim Kit Siang
    • Nik Abdul Aziz bin Nik Mat
    • Nurul Izzah Anwar
    • Kohila Yanasekaran
    • Zaid Kamaruddin
    • Khoo Teng Swee
    • Fadiah Nadwa Fikri
    • Yap Swee Seng
    • Salahuddin Ayub
    • Datuk Mahfuz Omar
    • Nasrudin Hasan
    • Mazlan Aliman
    • Dr Syed Azman Syed Nawawi
    • Dr Dzulkifli Ahmad
    • Dr Mujahid Yusof
    • Khalid Abd Samad
    • Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin
    • Azman Shapawi Abd Rani
    • Suhaizan Kaiat
    • Nor Azli bin Musa
    • Mohd Firdaus Jaafar
    • Loke Siew Fook
    • Lau Wen San
    • Mohd Azmin Ali
    • Mat Shuhaimi Shafie
    • Satipul Bahari Amamt
    • Wan Hassan Mohd Ramli
    • Mohamad Izzudin Hilmi Mohd Zaini
    • Mohd Shazni Munir Mohd Ithnin
    • Muhammad Hilman Idham
    • Mohd Shukri Che Ab Razab
    • Mohd Syukri Kamaruddin
    • Ahmad Syazwan Muhammad Hasan
    • Choo Chon Kai
    • Sarasvathy Muthu
    • Soh Sook Hwa
    • Nurul Izham Nurul Anuar
    • Abd Rahim Osman
    • Mohd Sibri Ismail
    • Mohd Lukam Muda
    • Datuk Prof Kamaruddin Kachar
    • Datuk Mohd Noor Nordin Abdullah
Photobucket
PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

No comments: