CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

NAZRI : Nampak BODOH Bila Nak Melayan Kit Siang Pandikutty!

♠ Posted by kayrozz in ,,, at 8:49 AM
Menteri Berprofil TINGGI!!

Ulasan Nazri mengenai Debat untuk orang yang dah MATI [baca lagi]

Menteri ni tolonglah bagitau pada sekalian rakyat Malaysia bahawa apa faedah paling terkesan di hati dan minda rakyat apabila melayan kelaku Kit Siang Pandikutty untuk berdebat pasal orang yang MATI. Tolong jelaskan dengan secara terperinci sama ada ia perlu dilakukan untuk memberi teladan kepada RAKYAT secara keseluruhannya atau sebab TUNDUK kepada kaum CINA? Apa yang perlu dilayan sangat kerenah dan telatah belawok Kit Siang ni, sedangkan banyak lagi kes berprofil tinggi yang perlu dirungkai dengan sejelas2nya oleh kerajaan. Kes 4 Melayu yang mati dibunuh KEJAM masih lagi terawang2 dan kalau silap caturan teknikal boleh sebabkan kesemuanya mendapat BYE begitu sahaja.

Kes semacam ni patut MOHON Inkues Jugak!! Apa kata NAZRI?

Satu lagi nak diingatkan kepada kerajaan iaitu apapun layanan ISTIMEWA diberi kepada permintaan golongan puaka seperti Kit Siang Pandikutty dan sekufunya, mereka akan tetap tidak berpuas hati dan terus2an menghentam kerajaan. Lagipun Bicara sudah, Inkues sudah, Suruhanjaya DiRaja sudah, malahan Keputusan pun sudah dikeluarkan tapi apa lagi yang tak puas hati? Susah sangat suruh puak2 PUAKA ni panggil aje balik orang yang MATI tu dihidupkan semula dan jawab segala permintaan puak2 pandikutty ni. Aku nak sarankan jugak, Menteri yang berkenaan jangan terlampau EMOSI untuk melayan petualang dan pengkhianat seumpama ini, dan ada lebih baik tumpukan sahaja kepada kes2 lain yang masih TERSANGKUT dan melibatkan kepentingan RAKYAT.


"HIDUP SUSAH, DAH MATI PUN LAGI MENYUSAHKAN ORANG!!!"

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

NAZRI : Nampak BODOH Bila Nak Melayan Kit Siang Pandikutty!

Menteri Berprofil TINGGI!!

Ulasan Nazri mengenai Debat untuk orang yang dah MATI [baca lagi]

Menteri ni tolonglah bagitau pada sekalian rakyat Malaysia bahawa apa faedah paling terkesan di hati dan minda rakyat apabila melayan kelaku Kit Siang Pandikutty untuk berdebat pasal orang yang MATI. Tolong jelaskan dengan secara terperinci sama ada ia perlu dilakukan untuk memberi teladan kepada RAKYAT secara keseluruhannya atau sebab TUNDUK kepada kaum CINA? Apa yang perlu dilayan sangat kerenah dan telatah belawok Kit Siang ni, sedangkan banyak lagi kes berprofil tinggi yang perlu dirungkai dengan sejelas2nya oleh kerajaan. Kes 4 Melayu yang mati dibunuh KEJAM masih lagi terawang2 dan kalau silap caturan teknikal boleh sebabkan kesemuanya mendapat BYE begitu sahaja.

Kes semacam ni patut MOHON Inkues Jugak!! Apa kata NAZRI?

Satu lagi nak diingatkan kepada kerajaan iaitu apapun layanan ISTIMEWA diberi kepada permintaan golongan puaka seperti Kit Siang Pandikutty dan sekufunya, mereka akan tetap tidak berpuas hati dan terus2an menghentam kerajaan. Lagipun Bicara sudah, Inkues sudah, Suruhanjaya DiRaja sudah, malahan Keputusan pun sudah dikeluarkan tapi apa lagi yang tak puas hati? Susah sangat suruh puak2 PUAKA ni panggil aje balik orang yang MATI tu dihidupkan semula dan jawab segala permintaan puak2 pandikutty ni. Aku nak sarankan jugak, Menteri yang berkenaan jangan terlampau EMOSI untuk melayan petualang dan pengkhianat seumpama ini, dan ada lebih baik tumpukan sahaja kepada kes2 lain yang masih TERSANGKUT dan melibatkan kepentingan RAKYAT.


"HIDUP SUSAH, DAH MATI PUN LAGI MENYUSAHKAN ORANG!!!"

No comments: