CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Dr MAZA : JAIS dan Hasan Ali Serupa Keldai?


NO WAHABI IN MALAYSIA PLEASE!!!
GET LOST!!!!

Ulasan Dr MAZA dengan pendirian tindakan JAIS dan Hassan Ali itu BENGAP [baca lagi]

Bekas Mufti Perlis yang tak pernah surut dengan kenyataan demi kenyataan tetapi semuanya memeningkan kepala otak RAKYAT. Pusing2 kornar baring, cilok kanan cilok kiri masih lagi tidak ke penyelesaian masalah. Cuma apa yang aku tengok dan faham Dr MAZA cuma nak kusut masaikan aqal dan minda RAKYAT dengan menghuraikan masalah di atas masalah yang sedang dihadapi. Tak tahu siapa yang paling bengap dalam soal ni, sama ada tindakan JAIS dan Hasan Ali atau kenyataan WAHABI Dr MAZA yang pedas dan sinis tapi cakap serupa tin kosong. Huraiannya kepada isu murtad jauh sekali tetapi cuma pandai dan berlagak dengan kata2nya mengenai undang2 dan bagaimana hukum-hakam Islam patut dijalankan di Malaysia ni. Semua tindakan yang berkait rapat dengan ISLAM di Malaysia ini oleh sesetengah pihak akan dipandang sebelah mata.

Sekarang ni dibelitkan pulak isu tindakan JAIS dengan Islam itu agama HUJAH. Maksudnya nak tegakkan Islam itu cukup hanya dengan BERHUJAH tanpa perlu sebarang tindakan susulan. Apa kebenda lah yang cuba nak disampaikannya? Bercabang2 lidah serupa biawak Lim Guang Eng pulak jadinya. Kenyataannya lagi, kalau Islam itu sendiri diterjah di negara2 lain seperti UK, USA dan Thailand maka apakah UMMAH itu sendiri boleh terima dengan hati yang terbuka? Aku bertambah pelik bila Dr MAZA boleh meroyan sampai ke belah BARAT sinun dan jiran kita kat Siam. Bukak kepala otak kau sikit Dr MAZA woi...yang ada masalah kini adalah di Malaysia dan skopnya adalah lebih kepada isu nasional dan bukan antarabangsa. Apa guna mak bapak kau hantar belajar tinggi2 tapi tak dapat nak selesaikan masalah negara sendiri dan lebih suka menyibuk jaga tepi kain orang lain. Itulah sebab kau ni sememangnya tak layak langsung dijadikan pemimpin sebab suka cakap benda luar topik.

Aku cuma nak tanya satu soalan bila Islam Itu AGAMA HUJAH dan hanya ditegakkan melalui HUJAH, makanya bohong belakalah dulu aku mengaji yang Nabi Muhammad saw menegakkan syiar dan agama Islam melalui jalan peperangan. Berapa ramai para sahabat Rasulullah yang wafat di dalam perang tu nak kira mati apa pulaknya? Tolong jawab lah Dr MAZA soalan yang begini mudah tapi bila mulut longkang kau dah dibukak, inilah jadinya FAHAMAN WAHABI yang mengelirukan dan banyak memutar belitkan fakta sebenar. Kau seronok bangat keluar kenyataan demi kepentingan yang aku sampai sekarang tak dapat nak agak. Nak kata kau gila meroyan sebab kena TALAK 3 daripada jawatan Mufti Negeri Perlis tu lama dah. Tak kan sampai sekarang tak surut2 lagi MEROYAN tu?

Bukak mata kepala sikit Dr MAZA, kalau kau tepuk dada tanya IMAN, tentu kau sendiri dah dapat melihat dengan mata dan kepala lutut kau tentang ISU MURTAD di Malaysia. Bagaimana terdapat agen MURTAD yang semakin berleluasa menggunakan pelbagai medium untuk menyesatkan UMMAH. Sekarang UMMAH perlukan pemimpin yang berani untuk ambil risiko demi mempertahankan ISLAM itu sendiri. Bukannya setakat cukup "lempar batu sembunyi tangan". Sedih gila bila dapat pemimpin ISLAM serupa ni, tak kiralah dari persatuan mana pun datangnya. Ilmu nak cakap tak tinggi, bohong belaka. Masalahnya cuma pandai BERHUJAH tapi tak bijak bertindak. Lalu bila dah rasa nak KALAH, pergi pulak sabit kepala orang lain yang seagama sebagai KAMBING HITAM. Nama diri sendiri nak angkat pedang, hunus senjata ke arah sekalian KAFIR ni tampak begitu DAYUS dan BACUL. Sudah2 lah tu, daripada sibuk keluar kenyataan yang memeningkan kepala RAKYAT lebih baik diam daripada berkata2. Kalau tak pun, rasa dah gian sangat nak PIMPIN rakyat, masuk aje bertanding dalam POLITIK. Sebab kaedah HUJAHnya pun dah berpusing2 macam gasing serupa gaya orang politik mabuk kuasa.

Pssssttt : aku memang bengang gila dengan GENG WAHABI ni. Berambus terus dari Malaysia la senangnya. Ada berani tak gaknya tu? Haktuihhhh............


0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Dr MAZA : JAIS dan Hasan Ali Serupa Keldai?


NO WAHABI IN MALAYSIA PLEASE!!!
GET LOST!!!!

Ulasan Dr MAZA dengan pendirian tindakan JAIS dan Hassan Ali itu BENGAP [baca lagi]

Bekas Mufti Perlis yang tak pernah surut dengan kenyataan demi kenyataan tetapi semuanya memeningkan kepala otak RAKYAT. Pusing2 kornar baring, cilok kanan cilok kiri masih lagi tidak ke penyelesaian masalah. Cuma apa yang aku tengok dan faham Dr MAZA cuma nak kusut masaikan aqal dan minda RAKYAT dengan menghuraikan masalah di atas masalah yang sedang dihadapi. Tak tahu siapa yang paling bengap dalam soal ni, sama ada tindakan JAIS dan Hasan Ali atau kenyataan WAHABI Dr MAZA yang pedas dan sinis tapi cakap serupa tin kosong. Huraiannya kepada isu murtad jauh sekali tetapi cuma pandai dan berlagak dengan kata2nya mengenai undang2 dan bagaimana hukum-hakam Islam patut dijalankan di Malaysia ni. Semua tindakan yang berkait rapat dengan ISLAM di Malaysia ini oleh sesetengah pihak akan dipandang sebelah mata.

Sekarang ni dibelitkan pulak isu tindakan JAIS dengan Islam itu agama HUJAH. Maksudnya nak tegakkan Islam itu cukup hanya dengan BERHUJAH tanpa perlu sebarang tindakan susulan. Apa kebenda lah yang cuba nak disampaikannya? Bercabang2 lidah serupa biawak Lim Guang Eng pulak jadinya. Kenyataannya lagi, kalau Islam itu sendiri diterjah di negara2 lain seperti UK, USA dan Thailand maka apakah UMMAH itu sendiri boleh terima dengan hati yang terbuka? Aku bertambah pelik bila Dr MAZA boleh meroyan sampai ke belah BARAT sinun dan jiran kita kat Siam. Bukak kepala otak kau sikit Dr MAZA woi...yang ada masalah kini adalah di Malaysia dan skopnya adalah lebih kepada isu nasional dan bukan antarabangsa. Apa guna mak bapak kau hantar belajar tinggi2 tapi tak dapat nak selesaikan masalah negara sendiri dan lebih suka menyibuk jaga tepi kain orang lain. Itulah sebab kau ni sememangnya tak layak langsung dijadikan pemimpin sebab suka cakap benda luar topik.

Aku cuma nak tanya satu soalan bila Islam Itu AGAMA HUJAH dan hanya ditegakkan melalui HUJAH, makanya bohong belakalah dulu aku mengaji yang Nabi Muhammad saw menegakkan syiar dan agama Islam melalui jalan peperangan. Berapa ramai para sahabat Rasulullah yang wafat di dalam perang tu nak kira mati apa pulaknya? Tolong jawab lah Dr MAZA soalan yang begini mudah tapi bila mulut longkang kau dah dibukak, inilah jadinya FAHAMAN WAHABI yang mengelirukan dan banyak memutar belitkan fakta sebenar. Kau seronok bangat keluar kenyataan demi kepentingan yang aku sampai sekarang tak dapat nak agak. Nak kata kau gila meroyan sebab kena TALAK 3 daripada jawatan Mufti Negeri Perlis tu lama dah. Tak kan sampai sekarang tak surut2 lagi MEROYAN tu?

Bukak mata kepala sikit Dr MAZA, kalau kau tepuk dada tanya IMAN, tentu kau sendiri dah dapat melihat dengan mata dan kepala lutut kau tentang ISU MURTAD di Malaysia. Bagaimana terdapat agen MURTAD yang semakin berleluasa menggunakan pelbagai medium untuk menyesatkan UMMAH. Sekarang UMMAH perlukan pemimpin yang berani untuk ambil risiko demi mempertahankan ISLAM itu sendiri. Bukannya setakat cukup "lempar batu sembunyi tangan". Sedih gila bila dapat pemimpin ISLAM serupa ni, tak kiralah dari persatuan mana pun datangnya. Ilmu nak cakap tak tinggi, bohong belaka. Masalahnya cuma pandai BERHUJAH tapi tak bijak bertindak. Lalu bila dah rasa nak KALAH, pergi pulak sabit kepala orang lain yang seagama sebagai KAMBING HITAM. Nama diri sendiri nak angkat pedang, hunus senjata ke arah sekalian KAFIR ni tampak begitu DAYUS dan BACUL. Sudah2 lah tu, daripada sibuk keluar kenyataan yang memeningkan kepala RAKYAT lebih baik diam daripada berkata2. Kalau tak pun, rasa dah gian sangat nak PIMPIN rakyat, masuk aje bertanding dalam POLITIK. Sebab kaedah HUJAHnya pun dah berpusing2 macam gasing serupa gaya orang politik mabuk kuasa.

Pssssttt : aku memang bengang gila dengan GENG WAHABI ni. Berambus terus dari Malaysia la senangnya. Ada berani tak gaknya tu? Haktuihhhh............


No comments: