CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

Rumah Berhala : Khalid Gagap Patut Jadi POPE?

PAKATAN ROSAK AKHLAK SELANGOR

KHALID GEREJA TEMAN SEBANTAL KHALID GAGAP!!

Majlis Agama Rumah Berhala Kata JAIS Bengap [klik dan baca lagi]

Berbunga2 bagai kembang mekar setaman dalam hati Khalid Gagap bila dipuji sebagai penyelamat maruah kafir harbi di Malaysia tatkala bangsa seagama Islamnya dicerca dan dipandang sinis. Inilah rupa golongan pemimpin melayu totok yang lebih gemar mencari publisiti demi menaikkan saham dunia lebih daripada saham akhirat. Jelas perdebatan isu gereja dan murtad ini sudah semakin panas di kalangan FuhLAMAK2 , Ahli2 Agamawan di sekitar Selangor dan juga para sekufu NGO yang bersepah di sekitarnya. Ada yang menyokong dan tidak kurang pula yang membangkang. Namun, apa yang pasti lebih ramai yang suka berdiri di atas PAGAR.

Dr Hassan Ali sebagai penyumbang terbesar kepada kemelut ini nampak gayanya masih tutup mulut meskipun sudah dipanggil mengadap oleh kariah atasan PAS. No komen tu boleh datang maksud, tak ada benda nak dicakap ataupun banyak benda nak dicakapkan TAPI mulut tu dah kena GAM GAJAH. Majoriti rakyat tahu OTAI PAS semuanya kaki temberang dan kaki putar belit tahap DEWA, lidah biawak dan yang paling penting sekadar PEPATUNG belaan DAPigs bagai lembu dicucuk hidung. Meskipun tiada kenyataan rasmi daripada para kafir harbi ini, namun di belakang tabir amarah DAPigs bagaikan ingin 'menyembelih' Hassan Ali dengan keratan 18. Bak kata pepatah kongsi gelap, Lu Langsi Lu Mati.


MB Khalid Gagap yang ternyata goyah dengan isu PANAS ini memang diketahui UMUM tidak akan menyebelahi ISLAM dan lebih sanggup menyedut lendir kafir harbi ini demi serakah UNDI2 di PRU13 kelak. Mana mungkin Khalid Gagap akan sokong tindakan JAIS 100% dan Hassan Ali sebab yang kena serbu dan geledah semua itu adalah rakan kongsi dan para kroni yang bakal mengembungkan perutnya. Khalid Gagap lebih rela tutup mata daripada bicara panjang mengenai isu 12 Melayu yang bakal diMURTADkan sebab dalam kepala otak bangkainya bukan kisah langsung apa rakyat ISLAM nak buat, janji poketnya tebal dan perut kenyang. Dasar jelmaan PAS khawarij seperti Khalid Gagap ini bukan reti buat kerja AMAL IBADAH, tapi kalau buat kerja2 HARAM JADAH tu serahkan pada dia memang dia akan jadi PAK KEPALA HANGGUK.

Kenyataan rasmi Majlis Agama Rumah Berhala kata tindakan JAIS itu 'CONTOH BAHAYA'. Tapi sedar atau tidak segala kafir2 di MALAYSIA ini sudah semakin BAHAYA buat orang2 ISLAM itu sendiri dengan pelbagai tindak tanduk mereka yang semakin mencurigakan. Banyak benda yang tidak pernah dibuat mereka 54 tahun dulu sudah dijelmakan satu persatu. Agenda ini adalah ajaran YAHUDI yang mengajar mereka menakluk minda dan fahaman Ummah Islam sedikit demi sedikit. Ini termasuklah Isu kalimah ALLAH, Isu Kristian sebagai Agama Rasmi, Isu Memurtadkan orang2 Islam, Isu Kitab BIBLE dan ini tidak termasuk ajaran songsang DAPigs yang cuba memasukkan fahaman komunisme semula ke Malaysia. Ummah perlu sedar bahawa kecekapan pemimpin untuk mengolah masalah ini demi kepentingan ISLAM adalah melebihi kepada air muka atau maruah RAKYAT. Mereka perlu berpegang kepada keyakinan dan IMAN dan bukannya berTUHANkan UNDI semata2.



INILAH YANG DIPERTAHANKAN OLEH PAKATAN HARAM SELANGOR!!

'PAS ITU SESAT SUNGGUH!! PAS IS DEAD'


1 comments:

Hahaha last PKR jgk manang kat selangor ni woii bro aku nk tnye la kat ko ni buat blog mcm aku ko ni.blik akolh dlu la der

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

Rumah Berhala : Khalid Gagap Patut Jadi POPE?

PAKATAN ROSAK AKHLAK SELANGOR

KHALID GEREJA TEMAN SEBANTAL KHALID GAGAP!!

Majlis Agama Rumah Berhala Kata JAIS Bengap [klik dan baca lagi]

Berbunga2 bagai kembang mekar setaman dalam hati Khalid Gagap bila dipuji sebagai penyelamat maruah kafir harbi di Malaysia tatkala bangsa seagama Islamnya dicerca dan dipandang sinis. Inilah rupa golongan pemimpin melayu totok yang lebih gemar mencari publisiti demi menaikkan saham dunia lebih daripada saham akhirat. Jelas perdebatan isu gereja dan murtad ini sudah semakin panas di kalangan FuhLAMAK2 , Ahli2 Agamawan di sekitar Selangor dan juga para sekufu NGO yang bersepah di sekitarnya. Ada yang menyokong dan tidak kurang pula yang membangkang. Namun, apa yang pasti lebih ramai yang suka berdiri di atas PAGAR.

Dr Hassan Ali sebagai penyumbang terbesar kepada kemelut ini nampak gayanya masih tutup mulut meskipun sudah dipanggil mengadap oleh kariah atasan PAS. No komen tu boleh datang maksud, tak ada benda nak dicakap ataupun banyak benda nak dicakapkan TAPI mulut tu dah kena GAM GAJAH. Majoriti rakyat tahu OTAI PAS semuanya kaki temberang dan kaki putar belit tahap DEWA, lidah biawak dan yang paling penting sekadar PEPATUNG belaan DAPigs bagai lembu dicucuk hidung. Meskipun tiada kenyataan rasmi daripada para kafir harbi ini, namun di belakang tabir amarah DAPigs bagaikan ingin 'menyembelih' Hassan Ali dengan keratan 18. Bak kata pepatah kongsi gelap, Lu Langsi Lu Mati.


MB Khalid Gagap yang ternyata goyah dengan isu PANAS ini memang diketahui UMUM tidak akan menyebelahi ISLAM dan lebih sanggup menyedut lendir kafir harbi ini demi serakah UNDI2 di PRU13 kelak. Mana mungkin Khalid Gagap akan sokong tindakan JAIS 100% dan Hassan Ali sebab yang kena serbu dan geledah semua itu adalah rakan kongsi dan para kroni yang bakal mengembungkan perutnya. Khalid Gagap lebih rela tutup mata daripada bicara panjang mengenai isu 12 Melayu yang bakal diMURTADkan sebab dalam kepala otak bangkainya bukan kisah langsung apa rakyat ISLAM nak buat, janji poketnya tebal dan perut kenyang. Dasar jelmaan PAS khawarij seperti Khalid Gagap ini bukan reti buat kerja AMAL IBADAH, tapi kalau buat kerja2 HARAM JADAH tu serahkan pada dia memang dia akan jadi PAK KEPALA HANGGUK.

Kenyataan rasmi Majlis Agama Rumah Berhala kata tindakan JAIS itu 'CONTOH BAHAYA'. Tapi sedar atau tidak segala kafir2 di MALAYSIA ini sudah semakin BAHAYA buat orang2 ISLAM itu sendiri dengan pelbagai tindak tanduk mereka yang semakin mencurigakan. Banyak benda yang tidak pernah dibuat mereka 54 tahun dulu sudah dijelmakan satu persatu. Agenda ini adalah ajaran YAHUDI yang mengajar mereka menakluk minda dan fahaman Ummah Islam sedikit demi sedikit. Ini termasuklah Isu kalimah ALLAH, Isu Kristian sebagai Agama Rasmi, Isu Memurtadkan orang2 Islam, Isu Kitab BIBLE dan ini tidak termasuk ajaran songsang DAPigs yang cuba memasukkan fahaman komunisme semula ke Malaysia. Ummah perlu sedar bahawa kecekapan pemimpin untuk mengolah masalah ini demi kepentingan ISLAM adalah melebihi kepada air muka atau maruah RAKYAT. Mereka perlu berpegang kepada keyakinan dan IMAN dan bukannya berTUHANkan UNDI semata2.



INILAH YANG DIPERTAHANKAN OLEH PAKATAN HARAM SELANGOR!!

'PAS ITU SESAT SUNGGUH!! PAS IS DEAD'


1 comment:

Anonymous said...

Hahaha last PKR jgk manang kat selangor ni woii bro aku nk tnye la kat ko ni buat blog mcm aku ko ni.blik akolh dlu la der