CADAR PATCHWORK MURAH

DE FARHANA HOME FURNISHING [PG0318684-D] : MENJUAL RUNCIT & BORONG CADAR PATCHWORK 100% COTTON. DAPATKAN DENGAN KUALITI TERBAIK PADA HARGA MURAH!! PM PAGE FB KAMI : Quilt De'FarHana atau SMS/Whatsapp 017-7868751 / 019-4768414

16 Nyawa Hilang : Khalid Gagap Patut Siasat Dan Jawab

♠ Posted by kayrozz in ,,, at 6:06 PM

Untuk perhatian kepada semua PBT! Ini adalah makluman kepada pihak tersebut supaya lebih peka dan mengambil langkah segera dengan menyiasat bangunan di sekitar lereng2 bukit mulai SEKARANG!. Simulasi ini adalah yang kesekian kalinya akan dilakukan setelah berlakunya sesuatu tragedi. Ia memang normal dan menjadi norma kehidupan PBT2 di Malaysia. Selepas terantuk baru nak terngadah. Tak apalah geng, janji lu buat keja yang sepatutnya dengan ikhlas dan berhati murni sudaa...apa2 nanti TUHAN yang akan justify dan buat pembalasan sewajarnya.

YAB PM Najib sudah mengarahkan supaya satu badan siasatan dibuat berikutan tragedi tanah runtuh yang meragut 16 nyawa anak2 yatim. Kejadian yang telah menimpa 25 orang penghuni Rumah Anak2 Yatim Madrasah Al-Taqwa pada petang semalam wajar diberikan perhatian segera oleh pihak2 yang berkaitan. Khalid Gagap selaku pemimpin teratas PBT di Selangor tak boleh nak gagap lagi bila kena jawab pelbagai persoalan nanti. Tapi aku fikir kalau Si Gagap ni yang buat keja, memang hangat2 tahi ayam. Pada amalan dorang, tak apa ni baru 16 orang yang maut maknanya tidak mendatangkan kesan langsung. Lagipun, budak2 jer yang mati apa nak dikisahkan sangat? Lagi 2 atau 3 minggu senyaplah kes2 macam ni. Syabas Tok Khalid Gagap! Korang punya PBT memang terbaikkk dari ladang.....

16 Nyawa Melayang....YAB PM mengarahkan siasatan segera dibuat oleh PBT.

Al-kisah musibah menimpa lagi awal petang tadi. 2 runtuhan berlaku membabitkan sebuah anak bukit di Ampang, Selangor. Khalid Gagap ok jer tu, sebab belum ada membabitkan kehilangan nyawa.

0 comments:

DAPATKAN KOLEKSI CADAR BARU! SILA KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT KOLEKSI TERKINI!!! photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png
STOKIS & PENGEDAR SAH : FARGHALY BEDSPREAD & CARPET
 photo 35876933-1d1e-472e-9d9b-9a7962294c12_zps98232114.png

16 Nyawa Hilang : Khalid Gagap Patut Siasat Dan Jawab


Untuk perhatian kepada semua PBT! Ini adalah makluman kepada pihak tersebut supaya lebih peka dan mengambil langkah segera dengan menyiasat bangunan di sekitar lereng2 bukit mulai SEKARANG!. Simulasi ini adalah yang kesekian kalinya akan dilakukan setelah berlakunya sesuatu tragedi. Ia memang normal dan menjadi norma kehidupan PBT2 di Malaysia. Selepas terantuk baru nak terngadah. Tak apalah geng, janji lu buat keja yang sepatutnya dengan ikhlas dan berhati murni sudaa...apa2 nanti TUHAN yang akan justify dan buat pembalasan sewajarnya.

YAB PM Najib sudah mengarahkan supaya satu badan siasatan dibuat berikutan tragedi tanah runtuh yang meragut 16 nyawa anak2 yatim. Kejadian yang telah menimpa 25 orang penghuni Rumah Anak2 Yatim Madrasah Al-Taqwa pada petang semalam wajar diberikan perhatian segera oleh pihak2 yang berkaitan. Khalid Gagap selaku pemimpin teratas PBT di Selangor tak boleh nak gagap lagi bila kena jawab pelbagai persoalan nanti. Tapi aku fikir kalau Si Gagap ni yang buat keja, memang hangat2 tahi ayam. Pada amalan dorang, tak apa ni baru 16 orang yang maut maknanya tidak mendatangkan kesan langsung. Lagipun, budak2 jer yang mati apa nak dikisahkan sangat? Lagi 2 atau 3 minggu senyaplah kes2 macam ni. Syabas Tok Khalid Gagap! Korang punya PBT memang terbaikkk dari ladang.....

16 Nyawa Melayang....YAB PM mengarahkan siasatan segera dibuat oleh PBT.

Al-kisah musibah menimpa lagi awal petang tadi. 2 runtuhan berlaku membabitkan sebuah anak bukit di Ampang, Selangor. Khalid Gagap ok jer tu, sebab belum ada membabitkan kehilangan nyawa.

No comments: