MyKayrozz@Blog

@ blog bicara tanpa sempadan @ duniawi penuh kepalsuan @ kepada ALLAH swt daku berserah @kayrozz@

Showing posts with label Gerak Aman 2011. Show all posts
Showing posts with label Gerak Aman 2011. Show all posts

KJ Nak Jadi Hero Kat Celah Mana?


KJ kau baik diam aje daripada berkata2. Sibuk PERKASA nak buat DEMO kau pun sibuk sama sekali nak join. Kalau apa pun Tok Him nak kata sekarang ni, biaq pi apa dia nak kata. Ambiga dan sekufunya daripada PAKATAN HARAM pun dah dok mengata macam2 dengan imej kepala batu berhati songsang. BERSIH 2.0 tetap JALAN dia kata, tapi Tok Him kata GERAK AMAN nak buat tindakbalas kalau tak batal. Sekarang ni, memang semua dah terlambat KJ. Kau pun sebelum ni semuanya membatu tak tau nak buat apa2. Mula daripada isu QAZAF oleh AMK sampailah ke isu GEREJA dan CHRISTIANITY. Apa yang Pemuda UMNO dah buat?, langsung tidak mencerminkan kegagahan sebagai PEMUDA untuk membela Agama dan Bangsa.

AMARAN : Jangan Bagi Imej PONDAN dan GQ
sebab itu bukan ajaran Tok Nenek Kita!!!!

"TAK KAN IMEJ MELAYU HILANG DI DUNIA"

Jadi, sekarang ni lebih baik kau semua diam, biarkan Tok Him jalankan apa yang sepatutnya. PERKASA adalah NGO yang berdaftar dan termasuk juga segala bagai pencacai BERSIH 2.0 kelak. KDN boleh guna pelbagai alternatif untuk tangkap sesiapa yang nak buat huru-hara nanti. ISA pun boleh kalau KDN nak guna, tak betul gitu Tok Hisham? So, KJ kalau kau nak join persiapkan bala tentera, tapi kalau setakat nak cover-line ajer baik tak payah. Kau duduk rumah aje sambil tonton TV. Biar yang berani buat pilihan, sebab MELAYU sekarang dah tiada pilihan lagi kecuali memberi sedikit pengajaran berguna kepada mereka yang berhajat dan memulakan huru-hara di Malaysia bumi tercinta. Siapa yang BERANI sangat nak mati kerana perhimpunan seBEBAL ini? Cuba cakap dengan terang dan nyata?? Kena sembur dengan AIR PANCUT dah mencicit lari, itu belum disambut dengan PELURU GETAH. Korang dah bersedia ke nak menghadapi MATI yang korang sendiri menjemput? Dipersilakan, kalau betul2 HATI KERING dan rasa dah puas hidup. Pembatalan Rusuhan Awam Terancang BERSIH 2.0 adalah hak MAJORITI rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kesejahteraan.


Malaysia sudahpun menduduki tempat ke 19 naik 2 anak mata tangga dalam indeks GPI bagi negara yang paling aman di dunia dalam 150 buah negara. Kejayaan ini adalah hasil GTP DS Najib dan sikap Wasatiyyah dan kesederhanaan yang diamalkan oleh rakyat Malaysia yang terdiri dari pelbagai kaum dan agama. Sanggupkah kita menggadaikan apa yang ada sekarang?

Marilah kita bangun dan bersuara lantang kepada pihak militan Rusuhan Awam Terancang Bersih 2.0 (RAT B2) ,Ambiga, DAP, PKR, PAS PSM termasuk penganjur RAT B2 bahawasanya Rakyat Malaysia ENGGAN MENYERTAI RAT B2 AGAR MEREKA MEMBUBARKANNYA. Kita ada pilihan yakni melalui PILIHANRAYA SECARA AMAN DAMAI .

Mereka telah diberikan pilihan untuk membuat protes di dalam satdium tetapi mereka enggan dan masih mahu ke jalanraya. Kerana apa? Di atas sebab-sebab yang telah dinyatakan di atas.

JOM BOIKOT PERHIMPUNAN HARAM RAT B 2 !
sumber : [semaremas]

Jengah Lagi Apa KJ Nak Kata, sila klik [shhhhh....KJ Baik Diam Aje]

9 Julai : Royal Rumble 3 Penjuru!!

Royal Rumble 9 Julai - Gerak Aman, Bersih 2.0 & Pemuda UMNO

Gerak AMAN yang dilancarkan oleh Tok Him adalah perhimpunan gerak balas yang ingin dilakukan sekiranya BERSIH 2.0 tidak dibatalkan oleh Ambiga dan sekalian pengikut2nya. Ini adalah AMARAN yang cukup keras dan penuh bermakna daripada PERKASA dan NGO lain2 untuk pencacai haprak yang ingin menonjolkan diri mereka di dalam BERSIH 2.0 pada 9 Julai nanti. Gerak AMAN meliputi keseluruhan 33 NGO di seluruh negara. Justeru, 9 Julai ini akan menyaksikan pertembungan sengit 3 penjuru di antara BERSIH 2.0, Gerak Aman dan juga PEMUDA UMNO yang berhasrat untuk melakukan satu lagi perhimpunan.

Natijahnya, kali ini memang akan menjadi pertembungan yang cukup bermakna bagi tontonan sekalian rakyat Malaysia bagi menyaksikan kebangkitan UMMAT yang sudah sekian lama mendiamkan diri menahan kerenah beberapa JUAK Pembangkang yang terlampau 'across the border line'. Sudah tiada lagi tolenransi buat kali ini, setiap inci perhimpunan BERSIH 2.0 akan pasti dibilas dengan perjuangan yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang Patriot dan Pejuang Bangsa di dalam GERAK AMAN 2011. Bak kata Tok Him "Apa nak jadi, jadilah untuk kali ini. Namun untuk berundur jauh sekali. Biar Polis sahaja yang menentukan siapa yang perlu ditangkap pada 9 Julai nanti".

9 Julai 2011, semuanya mesti ditonton dan MARI berhimpun bersama2 Gerak Aman bagi menyokong KEAMANAN MALAYSIA!!!

PATRIOTISME NADI KEAMANAN NEGARA!!!!

[MENCARI RUMAH @ BILIK UNTUK DISEWA?]

[MENCARI RUMAH @ BILIK UNTUK DISEWA?]
AREA KULIM & SUNGAI PETANI
Showing posts with label Gerak Aman 2011. Show all posts
Showing posts with label Gerak Aman 2011. Show all posts

KJ Nak Jadi Hero Kat Celah Mana?


KJ kau baik diam aje daripada berkata2. Sibuk PERKASA nak buat DEMO kau pun sibuk sama sekali nak join. Kalau apa pun Tok Him nak kata sekarang ni, biaq pi apa dia nak kata. Ambiga dan sekufunya daripada PAKATAN HARAM pun dah dok mengata macam2 dengan imej kepala batu berhati songsang. BERSIH 2.0 tetap JALAN dia kata, tapi Tok Him kata GERAK AMAN nak buat tindakbalas kalau tak batal. Sekarang ni, memang semua dah terlambat KJ. Kau pun sebelum ni semuanya membatu tak tau nak buat apa2. Mula daripada isu QAZAF oleh AMK sampailah ke isu GEREJA dan CHRISTIANITY. Apa yang Pemuda UMNO dah buat?, langsung tidak mencerminkan kegagahan sebagai PEMUDA untuk membela Agama dan Bangsa.

AMARAN : Jangan Bagi Imej PONDAN dan GQ
sebab itu bukan ajaran Tok Nenek Kita!!!!

"TAK KAN IMEJ MELAYU HILANG DI DUNIA"

Jadi, sekarang ni lebih baik kau semua diam, biarkan Tok Him jalankan apa yang sepatutnya. PERKASA adalah NGO yang berdaftar dan termasuk juga segala bagai pencacai BERSIH 2.0 kelak. KDN boleh guna pelbagai alternatif untuk tangkap sesiapa yang nak buat huru-hara nanti. ISA pun boleh kalau KDN nak guna, tak betul gitu Tok Hisham? So, KJ kalau kau nak join persiapkan bala tentera, tapi kalau setakat nak cover-line ajer baik tak payah. Kau duduk rumah aje sambil tonton TV. Biar yang berani buat pilihan, sebab MELAYU sekarang dah tiada pilihan lagi kecuali memberi sedikit pengajaran berguna kepada mereka yang berhajat dan memulakan huru-hara di Malaysia bumi tercinta. Siapa yang BERANI sangat nak mati kerana perhimpunan seBEBAL ini? Cuba cakap dengan terang dan nyata?? Kena sembur dengan AIR PANCUT dah mencicit lari, itu belum disambut dengan PELURU GETAH. Korang dah bersedia ke nak menghadapi MATI yang korang sendiri menjemput? Dipersilakan, kalau betul2 HATI KERING dan rasa dah puas hidup. Pembatalan Rusuhan Awam Terancang BERSIH 2.0 adalah hak MAJORITI rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kesejahteraan.


Malaysia sudahpun menduduki tempat ke 19 naik 2 anak mata tangga dalam indeks GPI bagi negara yang paling aman di dunia dalam 150 buah negara. Kejayaan ini adalah hasil GTP DS Najib dan sikap Wasatiyyah dan kesederhanaan yang diamalkan oleh rakyat Malaysia yang terdiri dari pelbagai kaum dan agama. Sanggupkah kita menggadaikan apa yang ada sekarang?

Marilah kita bangun dan bersuara lantang kepada pihak militan Rusuhan Awam Terancang Bersih 2.0 (RAT B2) ,Ambiga, DAP, PKR, PAS PSM termasuk penganjur RAT B2 bahawasanya Rakyat Malaysia ENGGAN MENYERTAI RAT B2 AGAR MEREKA MEMBUBARKANNYA. Kita ada pilihan yakni melalui PILIHANRAYA SECARA AMAN DAMAI .

Mereka telah diberikan pilihan untuk membuat protes di dalam satdium tetapi mereka enggan dan masih mahu ke jalanraya. Kerana apa? Di atas sebab-sebab yang telah dinyatakan di atas.

JOM BOIKOT PERHIMPUNAN HARAM RAT B 2 !
sumber : [semaremas]

Jengah Lagi Apa KJ Nak Kata, sila klik [shhhhh....KJ Baik Diam Aje]

9 Julai : Royal Rumble 3 Penjuru!!

Royal Rumble 9 Julai - Gerak Aman, Bersih 2.0 & Pemuda UMNO

Gerak AMAN yang dilancarkan oleh Tok Him adalah perhimpunan gerak balas yang ingin dilakukan sekiranya BERSIH 2.0 tidak dibatalkan oleh Ambiga dan sekalian pengikut2nya. Ini adalah AMARAN yang cukup keras dan penuh bermakna daripada PERKASA dan NGO lain2 untuk pencacai haprak yang ingin menonjolkan diri mereka di dalam BERSIH 2.0 pada 9 Julai nanti. Gerak AMAN meliputi keseluruhan 33 NGO di seluruh negara. Justeru, 9 Julai ini akan menyaksikan pertembungan sengit 3 penjuru di antara BERSIH 2.0, Gerak Aman dan juga PEMUDA UMNO yang berhasrat untuk melakukan satu lagi perhimpunan.

Natijahnya, kali ini memang akan menjadi pertembungan yang cukup bermakna bagi tontonan sekalian rakyat Malaysia bagi menyaksikan kebangkitan UMMAT yang sudah sekian lama mendiamkan diri menahan kerenah beberapa JUAK Pembangkang yang terlampau 'across the border line'. Sudah tiada lagi tolenransi buat kali ini, setiap inci perhimpunan BERSIH 2.0 akan pasti dibilas dengan perjuangan yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang Patriot dan Pejuang Bangsa di dalam GERAK AMAN 2011. Bak kata Tok Him "Apa nak jadi, jadilah untuk kali ini. Namun untuk berundur jauh sekali. Biar Polis sahaja yang menentukan siapa yang perlu ditangkap pada 9 Julai nanti".

9 Julai 2011, semuanya mesti ditonton dan MARI berhimpun bersama2 Gerak Aman bagi menyokong KEAMANAN MALAYSIA!!!

PATRIOTISME NADI KEAMANAN NEGARA!!!!